eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Стаття

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2018
Формування соціальної компетентності школяра засобами квесту

Костінська Оксана Леонідівна

Початкова освіта, Робота з учнями
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування соціальної компетентності школяра засобами квесту

Автор(и): Костінська Оксана Леонідівна
Рік: 2018
Відсутнє зображення
У статті представлено методичні рекомендації щодо використання квесту, як засобу формування соціальної компетентності школяра. Також розміщено інформацію про особливості використання під час роботи. Наведено власні приклади.

Ключові слова: квест, квест-екскурсія
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2018
Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Дишлева Ірина Миколаївна, Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна

Інноваційна робота, Початкова освіта, Психологія, Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Автор(и): Дишлева Ірина Миколаївна, Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2018
Відсутнє зображення
Обґрунтовано психолого-педагогічні аспекти готовності педа­гогіч­них працівників до здійснення інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Представ­лено результати здійсненого діагностичного дослідження на основі розробленої анкети. Визначено напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів.

The authors substantiate psychological and pedagogical aspects of educators' readiness for innovative educational activities in conditions of project realization of the State standard of primary general education. The article presents the results of diagnostic study of educators based on the questionnaire.

In the course of the study it has been defined that readiness of educators for innovative educational activities in conditions of project realization of the State standard of primary general education is determined by the following psychological and pedagogical aspects: favorable and comfortable conditions for teachers (financial, organizational, psychological, methodical and developing) to carry out innovative educational activity; acquiring knowledge of theoretical basis of innovative educational activities; conversance as for peculiarities of innovative educational process organization; efficient teaching staff competency in using tools for providing innovative training; methodical support of pedagogical activity and approbation of new teaching materials for innovative educational process.

The directions of psychological and pedagogical accompaniment of innovative educational activities of educators are revealed: scientific consulting; providing methodical assistance, carrying out educational and methodical events (conferences, round tables, workshops, open sessions, meetings of creative groups, methodological associations etc.) and the Internet communication (informational pages, chats, blogs, virtual professional communities, etc.); the use of economic, creative, resource and status methods to enhance the motivation for innovative educational activities.

Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, готовність педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності, напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів, innovative educational activities; readiness of educators for innovative educational activities; directions of psychological and pedagogical accompaniment of innovative educational activities
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Методы организации наблюдения за окружающим миром и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства у младших школьников

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методы организации наблюдения за окружающим миром и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства у младших школьников

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
В статье рассматриваются методы организации процесса наблюдения за объектами и явлениями окружающего мира, а также эстетического восприятия произведений изобразительного искусства с целью формирования у младших школьников эстетического отношения к окружающему миру средствами изобразительного искусства. Описаны методы работы, способствующие формированию у младшего школьника эстетических чувств, эмоций, представлений, отношения к окружающему миру. Даны рекомендации по организации процесса наблюдения за объектами и явлениями окружающего мира и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства.

Ключові слова: эстетическое отношение; младшие школьники; процесс наблюдения; эстетическое восприятие; средства изобразительного искусства, aesthetic attitude; younger schoolchildren; observation process; aesthetic perception; means of fine arts
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2017
Методична робота: чи все так безнадійно?

Осадчий Іван Григорович

Методична робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методична робота: чи все так безнадійно?

Автор(и): Осадчий Іван Григорович
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Методичні служби не можуть поскаржитися на обмаль уваги до себе. Особливо в соціальних мережах, які виступають сьогодні повноцінними суб’єктами формування громадської думки. Але й радості від публічних «оцінок» своєї роботи вони вже давно не отримують. За що ж критикують методичні служби? І чи все так безнадійно?

Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з газети
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2017
Методичні рекомендації щодо організації психологічного і соціального супроводу інклюзивного навчання

Панченко Тетяна Леонідівна

Інклюзія, Педагогіка, Педагогіка соціальна, Психологія, Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо організації психологічного і соціального супроводу інклюзивного навчання

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації, Стаття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Естетичне ставлення молодших школярів до навколишнього світу: методи формування

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво, Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Естетичне ставлення молодших школярів до навколишнього світу: методи формування

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Статтю присвячено проблемі естетичного ставлення до навколишнього світу учнів початкової школи в процесі образотворчої діяльності. Автор пропонує групи методів, що сприяють формуванню такого ставлення в молодших школярів, для застосовування на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі Розкрито окремі методи: комунікативна атака, доведення та переконування, долання перешкод, делегування, закріплення позитивного враження та їх прийоми; наведено приклади застосування цих методів на уроках образотворчого мистецтва з використанням завдань авторського підручника «Образотворче мистецтво» для 1-4-х класів

Ключові слова: естетичне ставлення до навколишнього світу, молодші школярі, методи мотивації
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Запрошуємо до дискусії: управління районним освітнім округом – яким воно має бути?

Осадчий Іван Григорович

Управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Запрошуємо до дискусії: управління районним освітнім округом – яким воно має бути?

Автор(и): Осадчий Іван Григорович
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Основною ознакою сучасних ефективних педагогічних технологій є максимальна індивідуалізація освітнього процесу, тобто спроба спочатку віднайти у кожній дитині її унікальну природну основу, а вже потім індивідуальними педагогічними засобами розвивати, навчати і виховувати її.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з газети
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери

Мірошник Світлана Іванівна

Тренінгова робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
У статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери в умовах навчання у вищому навчальному закладі, що зумовлює оновлення змісту освіти, реалізацію нових підходів до організації навчання, тобто впровадження інноваційних методів навчання, удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення тощо.
З'ясовано сутність та складові поняття "компетентність фахівця" як сукупність знань, умінь, навичок, налаштувань, цінностей, ставлень, рис, якостей – ключових, освітніх та професійних, – якими володіє особистість та які виявляє в різних сферах професійної діяльності, у життєвих ситуаціях, що забезпечує її конкурентноздатність та особистісний і професійний успіх.
Представлено трактування сутності поняття "навчальний тренінг" науковцями та дослідниками, зокрема з'ясовано, що технологія тренінгу є формою організації навчання та способом розвитку особистості. Зроблено логічний висновок, що саме методи і прийоми навчання технології тренінгу оптимально сприяють формуванню, розвитку, удосконаленню та розширенню компетентності майбутніх фахівців, оскільки таке навчання спрямоване на розв'язання реальних професійних та інших завдань в актуальному професійному контексті та безпосередньо пов'язується із ситуаціями їх майбутнього використання.
Розкрито практику застосування елементів технології тренінгу під час практичних і семінарських занять у навчанні майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери у процесі вивчення дисципліни "Соціальна робота з різними групами клієнтів".
Визначено характеристики й можливості такої організації навчання в розвитку компетентності студентів.

Ключові слова: професійна освіта, компетентність, студенти, розвиток, навчальний тренінг, технологія тренінгу
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Сучасні підходи до аналізу художнього твору: види, принципи, способи

Поліщук Оксана Миколаївна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Сучасні підходи до аналізу художнього твору: види, принципи, способи

Автор(и): Поліщук Оксана Миколаївна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова: аналіз, синтез, читацьке сприйняття, інтерпретація, художній твір, ідейно-естетичний зміст твору, принципи організації аналізу, закони та завдання аналізу, компаративістика
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Науково-методичні передумови реалізації дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальних закладах Київської області

Шевченко Антоніна Михайлівна

Інноваційна робота, Дослідно-експериментальна робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Науково-методичні передумови реалізації дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальних закладах Київської області

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Проаналізовано особливості забезпечення науково-методичного та організаційно-методичного супроводження впровадження програм дослідно-експериментальної роботи інноваційної діяльності. Визначено завдання та функції, які реалізуються в ході забезпечення науково-методичного супроводження реалізації дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності. Представлено технологію науково-методичного супроводження впровадження дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності. Описано форми залучення педагогічних працівників до дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності

Ключові слова: дослідно-експериментальна робота, інноваційна діяльність, науково-методичне супроводження.
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

Шевченко Антоніна Михайлівна

Дослідно-експериментальна робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

Ключові слова: дослідно-експериментальна робота та інноваційна діяльність; психологічні готовність; модель підготовки педагогічних працівників до здійснення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в системі неперервної післядипломної освіти
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Ексклюзивне інтерв’ю Наталії Химери та Катерини Таранік-Ткачук

Химера Наталія Володимирівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Ексклюзивне інтерв’ю Наталії Химери та Катерини Таранік-Ткачук

Автор(и): Химера Наталія Володимирівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп»

Химера Наталія Володимирівна

Підвищення кваліфікації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп»

Автор(и): Химера Наталія Володимирівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Інше

Перейти до матеріалу
2016
Система уроків з вивчення твору Пауля Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Химера Наталія Володимирівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Система уроків з вивчення твору Пауля Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

Автор(и): Химера Наталія Володимирівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Методичні рекомендації «Організація навчально-виховного процесу за комплексною освітньою програмою для дошкільних навчальних закладів «Світ дитинства»

Нечипорук Надія Іванівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації «Організація навчально-виховного процесу за комплексною освітньою програмою для дошкільних навчальних закладів «Світ дитинства»

Автор(и): Нечипорук Надія Іванівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
~1~ ~2~ ~3~ ~4~ ~5~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua:443/handle/eiraise/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%83/stattya
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2025 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 216.73.216.11