Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/718
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2016 |
| Тип матеріалу: | Стаття |
| Тематика: | Дослідно-експериментальна робота |
| Опис (реферат): | Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи |
| Ключові слова: | дослідно-експериментальна робота та інноваційна діяльність; психологічні готовність; модель підготовки педагогічних працівників до здійснення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в системі неперервної післядипломної освіти |
| Ідентифікатор: | UID-718 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/718 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
| Переглядів: | 228
|
