Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/893
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2016 |
Тип матеріалу: | Стаття |
Тематика: | Тренінгова робота |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
ScienceRise : Pedagogical Education 2016 № 11 (7) |
Копірайти: | Copyright (c) 2016 Світлана Іванівна Мірошник |
Бібліографічний опис: | Мірошник С.І. Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери / С. І. Мірошник // ScienceRise : Pedagogical Education. – 2016. – № 11 (7). – С. 49–54. |
Опис (реферат): | У статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери в умовах навчання у вищому навчальному закладі, що зумовлює оновлення змісту освіти, реалізацію нових підходів до організації навчання, тобто впровадження інноваційних методів навчання, удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення тощо. З'ясовано сутність та складові поняття "компетентність фахівця" як сукупність знань, умінь, навичок, налаштувань, цінностей, ставлень, рис, якостей – ключових, освітніх та професійних, – якими володіє особистість та які виявляє в різних сферах професійної діяльності, у життєвих ситуаціях, що забезпечує її конкурентноздатність та особистісний і професійний успіх. Представлено трактування сутності поняття "навчальний тренінг" науковцями та дослідниками, зокрема з'ясовано, що технологія тренінгу є формою організації навчання та способом розвитку особистості. Зроблено логічний висновок, що саме методи і прийоми навчання технології тренінгу оптимально сприяють формуванню, розвитку, удосконаленню та розширенню компетентності майбутніх фахівців, оскільки таке навчання спрямоване на розв'язання реальних професійних та інших завдань в актуальному професійному контексті та безпосередньо пов'язується із ситуаціями їх майбутнього використання. Розкрито практику застосування елементів технології тренінгу під час практичних і семінарських занять у навчанні майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери у процесі вивчення дисципліни "Соціальна робота з різними групами клієнтів". Визначено характеристики й можливості такої організації навчання в розвитку компетентності студентів. |
Ключові слова: | професійна освіта, компетентність, студенти, розвиток, навчальний тренінг, технологія тренінгу |
Ідентифікатор: | UID-893 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/893 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
ISSN: ISSN 2519-4984 (Online), ISSN 2519-4976 (Print); УДК: 378.147; | |
Переглядів: | 173
![]() |