Представлено матеріали, що висвітлюють сучасні тенденції управління розвитком організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Висвітлено концептуальні підходи та механізми розвитку організаційної культури. Визначено роль суб’єктів навчально-виховного процесу у формуванні, розвитку та зміні організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Дослідження впливу чинників мезо- та макрорівня на рівень організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів інноваційного та традиційного типів розвитку
Аналіз існуючого («реального») та бажаного («майбутнього» або «ідеального» типів організаційної культури в загальноосвітніх навчальних закладах традиційного та інноваційного типів розвитку
У статті розглянуті результати проведеної діагностики організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів інноваційного та традиційного типів розвитку. Визначено існуючий та бажаний тип організаційної культури. Наведено характеристики основних типів організаційної культури
Психологічні умови підготовки керівників та педагогічних працівників до організаційного розвитку та формування інноваційної організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Сучасні підходи до врахування типів (інноваційний, традиційний) та рівня організаційного розвитку у формуванні організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
У статті на основі емпіричного дослідження виявлено взаємозв’язок між чинниками мезорівня (тип навчального закладу, рівень організаційного розвитку навчального закладу) та рівнем розвитку організаційної культури. Проаналізовано зв’язки між типом загальноосвітніх навчальних закладів (інноваційний, традиційний), рівнем організаційного розвитку та рівнем розвитку компонентів («робота», «комунікації», «управління», «мотивація і мораль»), типів («влада», «завдання», «особистість», «ролі»), «реальних» і «бажаних» типів організаційної культури («кланова», «адхократична», «ринкова», «ієрархічна»).
Ключові слова:
організаційна культура; компоненти організаційної культури; типи організаційної культури; розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів; чинники організаційної культури
Тип матеріалу: Стаття Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти
Програма семінару-тренінгу «Основи педагогічного оцінювання та правила адміністрування моніторингових досліджень” в умовах закладу післядипломної педагогічної освіти
Матеріал презентує досвід підготовки спеціалістів з освітніх вимірювання та експертної діяльності в межах освіти регіону. Описано зміст і структурні особливості програми навчання педагогічних працівників за напрямом.
У статті розглянуто питання актуальності формування у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів однієї з ключових життєвих компетентностей — підприємливості та ініціативності. Ця компетентність є підтримкою для людей не лише в їхньому щоденному житті, а й на робочому місці, допомагаючи їм усвідомити контекст ро боти і здатність до використання шансів. Вона означає здатність особи втілювати за думи в життя, охоплює такі аспекти, як креативність, потяг до інновацій і вміння раціонально ризикувати, а також здатність планувати заходи і реалізувати їх. Узагальнено досвід реалізації українсько-польського освітнього проекту “Шкільна академія підприємливості” в Київській області.
У статті представлено мережеву модель впровадження дистанційної форми навчання 37 систему післядипломної освіти педагогічних працівників Київської області. Джерелами інформації стали вивчення діяльності інших навчальних закладів, вітчизняних і зарубіжних матеріалів з питань сучасних розроблень і перспектив розвитку системи дистанційної освіти. Описано моделі та підходи організації інформаційно-навчального середовища, створення гіпертекстових електронних посібників.
В статье представлена разработанная информационно синергетическая модель педагогической культуры учителя, в которой раскрыто содержание и структура педагогической культуры современного учителя. Предложен алгоритм управления развитием педагогической культуры учителя общеобразовательного учебного заведения.
Ключові слова:
модель педагогической культуры учителя, качества и ценности педагогической культуры современного учителя, индивидуальная программа развития педагогической культуры учителя.
Тип матеріалу: Стаття з журналу Колекція: Кафедра філософії освіти та управління