eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Колекція/Розділ: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2023
Вивчення творів сучасної української літератури в 9-11 класах: збірник методичних матеріалів.

Мірошник Світлана Іванівна

Мови і літератури
Опис

Опис матеріалу

Вивчення творів сучасної української літератури в 9-11 класах: збірник методичних матеріалів.

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2023
У виданні представлено методичні розробки уроків української літератури (відповідно до чинних програм з української літератури; 2017 рік, за редакцією Р. Мовчан) для вивчення художніх творів сучасної української літератури (кінця ХХ – початку ХХІ століть). В організації занять реалізовано компетентнісний, діяльнісний та особистісно орієнтований підходи, що забезпечує активне навчання старшокласників, формування в них цінностей, естетичних уподобань і життєвих цілей. До запропонованих розробок уроків подано мультимедійний супровід. Видання призначене для вчителів української мови і літератури.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Збірник
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2023
Хрестоматія сучасної української літератури для вивчення в 9-11 класах

Мірошник Світлана Іванівна

Мови і літератури
Опис

Опис матеріалу

Хрестоматія сучасної української літератури для вивчення в 9-11 класах

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2023
У хрестоматії представлено художні твори сучасної української літератури (кінця ХХ – початку ХХІ століть), запропоновані для вивчення в 9-11 класах відповідно до чинних програм (2017 року, за науковою редакцією Р. Мовчан). Видання призначене для вчителів української мови і літератури, старшокласників і всіх, хто цікавиться сучасною українською літературою.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2023
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ФАСТІВЩИНИ

Рокицька Ольга Дмитрівна, Феофанова С.П.

Музей
Опис

Опис матеріалу

МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ФАСТІВЩИНИ

Автор(и): Рокицька Ольга Дмитрівна, Феофанова С.П.
Рік: 2023
Рекомендовано до друку науково-методичною радою КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів" (протокол № 1 від 27 січня 2023 року)
Рецензенти: Д. І. Пащенко, професор кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів", доктор педагогічних наук, професор; С. І. Мірошник, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів", кандидат педагогічних наук
Літературний редактор: С. І. Мірошник, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів", кандидат педагогічних наук

У збірнику розкрито питання практичної роботи шкільного музею як осередку культурно-просвітницької та розвивальної діяльності в певному регіоні, презентовано практичні кращі педагогічні практики з музейної педагогіки освітян, членів обласної педагогічної студії "Формування соціальної, громадянської, інформаційно-комунікативної компетентностей учнів засобами музейної педагогіки", метою якої є розкриття можливостей музейного середовища у формуванні соціальної, громадянської, інформаційної, комунікативної компетентностей учнів під час вивчення курсу історії України. Видання призначене для вчителів історії, керівників гуртків, педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти і педагогічних працівників закладів позашкільної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Збірник
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2021
Культуротворча діяльність із збереження історії професії як пріоритету в формуванні культури фахівця

Рокицька Ольга Дмитрівна, Шатунов В.А.

Культура, Мистецтво
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Культуротворча діяльність із збереження історії професії як пріоритету в формуванні культури фахівця

Автор(и): Рокицька Ольга Дмитрівна, Шатунов В.А.
Рік: 2021
Відсутнє зображення
У збірнику представлені систематизовані матеріали науковців, краєзнавців, педагогів, студентів під час проведення обласної науково- практичної конференції «Культуротворча діяльність із збереженняісторії професії як пріоритету в формуванні культури фахівця». Викладені авторські дослідження та міркування направлені на розкриття можливостей участі кожної людини в збереженні культурної спадщини. Видання призначене для науково-педагогічних та методичних працівників, краєзнавців, учнів закладів загальної середньої та позашкільної освіти, студентів закладів вищої освіти. Матеріали подані в авторській редакції, за достовірність фактів, цитат, посилань на джерела та вживання назв документів, власних імен тощо несуть відповідальність автори публікацій

Ключові слова:
Тип матеріалу: матеріали конференцій, науково-методичні матеріали
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2017
Методы организации наблюдения за окружающим миром и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства у младших школьников

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методы организации наблюдения за окружающим миром и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства у младших школьников

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
В статье рассматриваются методы организации процесса наблюдения за объектами и явлениями окружающего мира, а также эстетического восприятия произведений изобразительного искусства с целью формирования у младших школьников эстетического отношения к окружающему миру средствами изобразительного искусства. Описаны методы работы, способствующие формированию у младшего школьника эстетических чувств, эмоций, представлений, отношения к окружающему миру. Даны рекомендации по организации процесса наблюдения за объектами и явлениями окружающего мира и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства.

Ключові слова: эстетическое отношение; младшие школьники; процесс наблюдения; эстетическое восприятие; средства изобразительного искусства, aesthetic attitude; younger schoolchildren; observation process; aesthetic perception; means of fine arts
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2017
“Дисемінація” як складова терміносистеми педагогічної інноватики

Ковальова Світлана Василівна

Педагогічні інновації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

“Дисемінація” як складова терміносистеми педагогічної інноватики

Автор(и): Ковальова Світлана Василівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Статтю присвячено вивченню сутності та особливостей поняття "дисемінація" як феномена та складової терміносистеми педагогічної інноватики. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел розкрито специфіку дисемінації як особливого інноваційного процесу поширення, упровадження та використання інноваційного педагогічного досвіду, досягнення ефективних результатів якісних змін в освіті. Подано авторське визначення терміна "дисемінація" в контексті цілеспрямованого інноваційного процесу, що забезпечує перехід освітньої системи в новий якісний стан з найменшими ресурсними витратами.
Здійснені у статті висновки можуть бути використані для розвитку та збагачення інноваційних педагогічних систем, освоєння інноваційного педагогічного досвіду педагогічним співтовариством, створення цілісної системи дисемінації інноваційної практики в післядипломній педагогічній освіті.

Ключові слова: педагогічна інноватика, інновація, інноваційний педагогічний досвід, інноваційний процес, дисемінація, поширення, педагогічна теорія і практика, педагогічні працівники, освітня система.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2017
Еволюція наукових розвідок у галузі медіаосвіти: критичне мислення особистості як основна компонента сучасної медіаосвіти

Дем’яненко Олена Олександрівна

Медіаосвіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Еволюція наукових розвідок у галузі медіаосвіти: критичне мислення особистості як основна компонента сучасної медіаосвіти

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Представлено систематизований огляд наукових досліджень у сфері медіаосвіти, презентованих зарубіжними й вітчизняними науковими школами. Акцентується увага на точках дотику наукових поглядів у сфері медіапедагогіки, медіадидактики та в інших галузях, у яких розглядають питання розвитку критичного мислення особистості.
Дискутуються можливості практичного використання порушених досліджень у системі післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, медіаосвіта, медіапедагогіка, медіакомпетентність, медіатекст, критичне мислення, технології.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2017
Освіта Київщини. Анотований каталог матеріалів учасників Восьмої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017»

Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна

Дослідно-експериментальна робота, Методична робота, Навчально-виховний процес, Наукове дослідження, Науково-методична робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Освіта Київщини. Анотований каталог матеріалів учасників Восьмої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017»

Автор(и): Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
У каталозі представлено анотації матеріалів, підготовлених науково-педагогічними працівниками Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», методичними працівниками районних, міських методичних служб, керівниками, педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закла¬дів області для участі у Восьмій Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2017». Презентовано короткі характеристики результатів упровадження здобутків педагогічної науки в освітню практику, а саме: науково-методичних, навчально-методичних, навчальних посібників, збірників методичних матеріалів, електронних освітніх ресурсів, збірок, авторських програм, матеріалів із досвіду впровадження інноваційних освітніх технологій у педагогічну, управлінську та методичну практику.
Адресовано керівникам і педагогічним працівникам навчальних закладів, методичним працівникам, науково-педагогічним працівникам закладів післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Анотований каталог, Каталог
Колекція: Бібліотека, Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій, Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Естетичне ставлення молодших школярів до навколишнього світу: методи формування

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво, Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Естетичне ставлення молодших школярів до навколишнього світу: методи формування

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Статтю присвячено проблемі естетичного ставлення до навколишнього світу учнів початкової школи в процесі образотворчої діяльності. Автор пропонує групи методів, що сприяють формуванню такого ставлення в молодших школярів, для застосовування на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі Розкрито окремі методи: комунікативна атака, доведення та переконування, долання перешкод, делегування, закріплення позитивного враження та їх прийоми; наведено приклади застосування цих методів на уроках образотворчого мистецтва з використанням завдань авторського підручника «Образотворче мистецтво» для 1-4-х класів

Ключові слова: естетичне ставлення до навколишнього світу, молодші школярі, методи мотивації
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Перші академічні читання (до Дня св.Наума, покровителя навчання й науки) з теми: “Післядипломна педагогічна освіта на шляху розвитку та диверсифікації”

Беженар Антоніна Анатоліївна, Дем’яненко Олена Олександрівна, Довгань Андрій Іванович, Дубровіна Ірина Володимирівна, Кабан Лариса Василівна, Колектив авторів (укладачів), Мірошник Світлана Іванівна, Панченко Тетяна Леонідівна, Ткач Віталій Анатолійович, Часнікова Олена Володимирівна

Документообіг, Дослідно-експериментальна робота, Наукове дослідження, Підвищення кваліфікації, Післядипломна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Перші академічні читання (до Дня св.Наума, покровителя навчання й науки) з теми: “Післядипломна педагогічна освіта на шляху розвитку та диверсифікації”

Автор(и): Беженар Антоніна Анатоліївна, Дем’яненко Олена Олександрівна, Довгань Андрій Іванович, Дубровіна Ірина Володимирівна, Кабан Лариса Василівна, Колектив авторів (укладачів), Мірошник Світлана Іванівна, Панченко Тетяна Леонідівна, Ткач Віталій Анатолійович, Часнікова Олена Володимирівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Програма, Програма конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій, Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери

Мірошник Світлана Іванівна

Тренінгова робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
У статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери в умовах навчання у вищому навчальному закладі, що зумовлює оновлення змісту освіти, реалізацію нових підходів до організації навчання, тобто впровадження інноваційних методів навчання, удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення тощо.
З'ясовано сутність та складові поняття "компетентність фахівця" як сукупність знань, умінь, навичок, налаштувань, цінностей, ставлень, рис, якостей – ключових, освітніх та професійних, – якими володіє особистість та які виявляє в різних сферах професійної діяльності, у життєвих ситуаціях, що забезпечує її конкурентноздатність та особистісний і професійний успіх.
Представлено трактування сутності поняття "навчальний тренінг" науковцями та дослідниками, зокрема з'ясовано, що технологія тренінгу є формою організації навчання та способом розвитку особистості. Зроблено логічний висновок, що саме методи і прийоми навчання технології тренінгу оптимально сприяють формуванню, розвитку, удосконаленню та розширенню компетентності майбутніх фахівців, оскільки таке навчання спрямоване на розв'язання реальних професійних та інших завдань в актуальному професійному контексті та безпосередньо пов'язується із ситуаціями їх майбутнього використання.
Розкрито практику застосування елементів технології тренінгу під час практичних і семінарських занять у навчанні майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери у процесі вивчення дисципліни "Соціальна робота з різними групами клієнтів".
Визначено характеристики й можливості такої організації навчання в розвитку компетентності студентів.

Ключові слова: професійна освіта, компетентність, студенти, розвиток, навчальний тренінг, технологія тренінгу
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Методичні рекомендації щодо вивчення іноземної мови в початковій школі у 2016/2017 навчальному році

Бендерець Наталія Миколаївна, Кушнір Ярослава Анатоліївна

Мови і літератури, Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо вивчення іноземної мови в початковій школі у 2016/2017 навчальному році

Автор(и): Бендерець Наталія Миколаївна, Кушнір Ярослава Анатоліївна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Сучасні підходи до аналізу художнього твору: види, принципи, способи

Поліщук Оксана Миколаївна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Сучасні підходи до аналізу художнього твору: види, принципи, способи

Автор(и): Поліщук Оксана Миколаївна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова: аналіз, синтез, читацьке сприйняття, інтерпретація, художній твір, ідейно-естетичний зміст твору, принципи організації аналізу, закони та завдання аналізу, компаративістика
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Творчі завдання з формування естетичного ставлення молодших школярів до навколишнього світу засобами комплексу мистецтв

Власова Валерія Гаврилівна

Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Творчі завдання з формування естетичного ставлення молодших школярів до навколишнього світу засобами комплексу мистецтв

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Статтю присвячено проблемі застосування творчих завдань для учнів молодших класів з метою формування в них естетичного ставлення до навколишнього світу на уроках образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу "Мистецтво" засобами комплексу мистецтв. Ефективним засобом формування естетичного ставлення дитини до навколишнього світу в умовах навчального закладу є мистецтво як навчання з метою розвитку в неї мислення та здатності до творчості.
Представлено приклади спеціально розроблених завдань, спрямованих на розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей як основи їхнього естетичного розвитку.

Ключові слова: молодші школярі, естетичне ставлення до навколишнього світу, навчання, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво", особистісно зорієнтований підхід, творчі завдання, розвиток особистості
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Правознавство (практичний курс) 9 клас

Бондарук Ірина Петрівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Правознавство (практичний курс) 9 клас

Автор(и): Бондарук Ірина Петрівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
У виданні представлено завдання для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів дев'ятого класу із практичного курсу правознавства, згруповані за розділами чинної державної програми.
Адресовано вчителям правознавства та учням.

Ключові слова:
Тип матеріалу: --- не вказано ---
Колекція: Видання до серпневої конференції, Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
~1~ ~2~ ~3~ ~4~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua:443/handle/eiraise/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97/suspilno-gumanitarnyh-ta-mystetskyh-dystsyplin
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2025 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 216.73.216.11