Методичні рекомендації щодо організації психологічного і соціального супроводу інклюзивного навчання
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/982
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2017 |
| Тип матеріалу: | методичні рекомендації, Стаття |
| Тематика: | Інклюзія, Педагогіка, Педагогіка соціальна, Психологія, Спеціальна педагогіка |
| Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Інформаційно-методичний збірник головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів №3(197) 2017 |
| Ідентифікатор: | UID-982 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/982 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
| Переглядів: | 312
|
