eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Стаття » Сторінка 3

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2015
Стан та організаційний розвиток освітніх систем і принцип невизначеності

Осадчий Іван Григорович

Педагогічні інновації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Стан та організаційний розвиток освітніх систем і принцип невизначеності

Автор(и): Осадчий Іван Григорович
Рік: 2015
Відсутнє зображення
Сформульовано принцип невизначеності як фундаментачьне положення теорії моделювання освітніх систем та методики оцінювання їх станів і процесів організаційного розвитку.

Ключові слова: макропараметри стану, незалежні і псевдонезачежні макропарачетри, спряжені макропараметри, квант дії, принцип невизначеності.
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2015
Теоретико-методологічні та технологічні засади спрямованого розвитку освітніх систем

Осадчий Іван Григорович

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Теоретико-методологічні та технологічні засади спрямованого розвитку освітніх систем

Автор(и): Осадчий Іван Григорович
Рік: 2015
Відсутнє зображення
Розкрито теоретико-методологічні та технологічні засади спрямованого розвитку освітніх систем. Визначено і введено в науковий обіг дефініцію «спрямований розвиток» освітніх систем як процес їх змінювання за обраним напрямом, встановленого змісту і тривалості. Обґрунтовано використання спрямованого розвитку освітніх систем як ефективного механізму їх реформування. Установлено, що теоретико-методологічними засадами спрямованого розвитку освітніх систем е вихідні положення та похідні наслідки теорії БМ-систем («систем без меж»). Доведено, що цілеспрямоване поширення того чи іншого порядку на локальному, модульному або загальносисгпемному рівнях забезпечується шляхом розроблення та вчинення окремих управлінських дій (акцій) у вигляді інноваційних цільових проектів як носіїв цього порядку або їх узгоджених сукупностей - каскадних програм розвитку. З’ясовано, що як засіб забезпечення спрямованого розвитку освітніх систем доцільно використовувати технологію проектно- цільового управління розвитком освітніх систем.

Ключові слова: спрямований розвиток, управління розвитком за принципами організаційної культури, інноваційний цільовий проект, технологія проектно-цільового управління розвитком освітніх систем
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2015
Вектори модернізації закладу післядипломної педагогічної освіти у сферах навчального, наукового і методичного забезпечення діяльності та інноваційного розвитку системи освіти регіону

Осадчий Іван Григорович

Управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Вектори модернізації закладу післядипломної педагогічної освіти у сферах навчального, наукового і методичного забезпечення діяльності та інноваційного розвитку системи освіти регіону

Автор(и): Осадчий Іван Григорович
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті обґрунтовуються напрями модернізації закладу післядипломної педагогічної освіти у сферах навчального, наукового і методичного забезпечення діяльності та інноваційного розвитку системи освіти регіону. Детально описуються засоби, способи та системи інноваційної діяльності з підвищення кваліфікації педагогів, їхнього науково-методичного консультування, моніторингу освітнього середовища, використання електронних ресурсів, організації дослідно-експериментальної роботи, стимулювання праці педагогічних і науково-педагогічних працівників.

Ключові слова: модернізація закладу післядипломної освіти, форми підвищення кваліфікації, науково-методичне онлайн-консультування
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2015
Современные подходы к обеспечению профессионального самообразования учителя

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Современные подходы к обеспечению профессионального самообразования учителя

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
Проанализирована роль самообразования в профессиональном развитии учителей и пути оптимизации учебновоспитательного процесса. В статье раскрыты вопросы мотивационной сферы самообразовательной деятель­ности педагогов, представлены ее составляющие. Отмечена весомость овладения инновационными самообра­зовательными умениями в контексте составляющих профессионализма педагога.

Ключові слова: индивидуально-ориентированное обучение, самообразование, самовоспитание, самосовер­шенствование, профессиональное образование, мотивационная составляющая, исполнительская составляю­щая
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Structure of self-education of music teachers in Postgraduate education

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Structure of self-education of music teachers in Postgraduate education

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
The article outlines the problem of continuing education of teachers in the current system of postgraduate education. It reveals the structure of self-education of teachers; an implementation algorithm of self-education activities of teachers is outlined, and the category of "problem" is analyzed as a scientific problem. The levels of self-education of teachers in postgraduate education are defined. The criteria for self-education skills of a modern teacher are analyzed. The process of mastering the structure and content for self-education. В статті окреслено проблеми безперервної освіти вчителів у сучасній системі післядипломної освіти. Розкрито структуру самоосвітньої діяльності вчителів, розглянуто алгоритм здійснення самоосвітньої діяльності педагогів, проаналізовано категорію "задача". Визначено етапи самоосвітньої діяльності вчителів в системі післядипломної освіти. Проаналізовано критерії самоосвітніх умінь сучасного вчителя. Розглянуто процес засвоєння структури та змісту самоосвітньої діяльності

Ключові слова: self-education activities, structure, activity, problem, the system of postgraduate education, самоосвітня діяльність, структура, діяльність, задача, система післядипломної освіти
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Комплекс мистецтв у формуванні уявлень про світ у молодших школярів

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво, Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Комплекс мистецтв у формуванні уявлень про світ у молодших школярів

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті обгрунтовано теоретичні підходи до формування уявлень про світ учнів початкових класів у використанні комплексу мистецтв на уроках образотворчого мистецтва та в позаурочний час. Ефективним засобом формування уявлень про свгг у дітей в школі є мистецтво, що стимулює учнів розмірковувати на мистецькі теми і сприяє їхньому творчому розвитку. Представлено приклади спеціально розроблених завдань, ігрових ситуацій, задопомогою яких учителі можуть впливати на світоглядну сферу учнів - розширювати та поглиблювати їхні уявлення про світ.
В статье обоснованы теоретические подходы к формированию представлений о мире учеников начальной школы при использовании комплекса искусств на уроках изобразительного искусства и во внеурочное время. Эффективным способом формирования представлений о мире у детей является искусство, оно стимулирует учеников размышлять на темы искусства и способствует творческому развитию. Представлены примеры специально разработанных заданий, с помощью которых учителя могут влиять на мировоззренческую сферу учеников, расширяя и углубляя их представления о мире.
Theoretical approaches to formation of primary schoolchildren’s conception of the world by using the system of the arts at art lessons of and extra-curriculum activities have been proved in the article. Art is an efficient resource of formation of children’s conception of the world and it encourages them to think about the art as well as it promotes the creative development. The examples of special tasks that help teachers to influence on schoolchildren’s world outlook extending their conception of the world have been presented.

Ключові слова: уявлення про світ, молодші школярі, комплекс мистецтв, формирование представлений о мире, младшие школьники, комплекс искусств, conception of the world, system of arts, primary schoolchildren’s
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Організація роботи щодо безпеки життєдіяльності дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Нечипорук Надія Іванівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація роботи щодо безпеки життєдіяльності дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Автор(и): Нечипорук Надія Іванівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Робота з папером та картоном: «Лісова галявинка» у техніці «Tunnel Book»

Винарчук Тетяна Миколаївна

Робота з учнями
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Робота з папером та картоном: «Лісова галявинка» у техніці «Tunnel Book»

Автор(и): Винарчук Тетяна Миколаївна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Оригінальна назва техніки паперопластики «tunnel book», перекладається як книжковий або паперовий тунель, що нагадує тривимірну | об’ємну книжку із набором сторінок.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2014
Модернізація системи науково-методичної роботи області як необхідна умова професійного розвитку педагога

Бобкова Олена Степанівна

Науково-методична робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Модернізація системи науково-методичної роботи області як необхідна умова професійного розвитку педагога

Автор(и): Бобкова Олена Степанівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Тематичний збірник праць присвячено проблемі науково-методичного і кадрового забезпечення експертного оцінювання діяльності науково-методичних установ і навчальних закладів.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2014
Творчість як складова педагогічної майстерності вчителя

Бендерець Наталія Миколаївна

Педагогічна майстерність, Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Творчість як складова педагогічної майстерності вчителя

Автор(и): Бендерець Наталія Миколаївна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Автор аналізує поняття "педагогічна майстерність", узагальнює ознаки творчої людини, формулює систему умов для розвитку творчості в педагогічної діяльності. В статті характеризується типологія творчого вчителя.

Ключові слова: педагогічна майстерність, креативність, ознаки творчої людини, типологія творчої особистості, детермінованість місця діяльності
Тип матеріалу: Стаття наукова
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2014
Досвід реформування освітніх систем в країнах світу

Бендерець Наталія Миколаївна, Карташова Любов Андріївна

Зарубіжний досвід
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Досвід реформування освітніх систем в країнах світу

Автор(и): Бендерець Наталія Миколаївна, Карташова Любов Андріївна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
В статті здійснено дослідження досвіду реформування систем освіти розвинутих країн. Його аналіз вказує на те, що одну з вирішальних ролей у цьому процесі відіграють чинники, серед яких – забезпечення умов відповідної підготовки сучасних вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах та підвищення їх кваліфікації у закладах післядипломної освіти.

Ключові слова: учитель, университет, навчання, система, учні, школа, вища педагогічна освіта, післядипломна освіта
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2014
Модернізація системи науково-методичної роботи області як необхідна умова професійного розвитку педагога

Бобкова Олена Степанівна

Науково-методична робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Модернізація системи науково-методичної роботи області як необхідна умова професійного розвитку педагога

Автор(и): Бобкова Олена Степанівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2014
Информатизация самообразования педагога как гуманистическая перспектива технологий виртуальной реальности

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Информатизация самообразования педагога как гуманистическая перспектива технологий виртуальной реальности

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Розкрито проблему інформатизації самоосвіти вчителя в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано роль інформаційно-навчального середовища в організації продуктивної самоосвіти. Проаналізовано наукову основу здійснення інформатизації самоосвіти, значення інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації успішного самовдосконалення сучасного фахівця. Визначено роль інформатизації самоосвіти, здійснено огляд системи організаційних заходів, що необхідні для її забезпечення. Подано основні характеристики інформаційно-освітнього середовища: висока технологічність праці, орієнтованість на використання адекватних засобів (інформаційних, організаційно-методичних, технологічних, контрольно-оцінних) і прийомів організації професійної діяльності, адаптивність до нових вимог і стандартів освіти.

Ключові слова: педагог, інформаційно-навчальне середовище, технології, інформатизація самоосвіти
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Агапій Гончаренко – першовідкривач англомовної шевченкіани

Поліщук Оксана Миколаївна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Агапій Гончаренко – першовідкривач англомовної шевченкіани

Автор(и): Поліщук Оксана Миколаївна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У сучасному світі утвердилась думка про те, що час національних історій літератур, що мають лише внутрішній розвиток, без виходу на світовий літературний процес, уже безповоротно минув. Тому найвизначніші письменники кожного народу належать водночас світовій літературі та людству. Для авторів, які пишуть лише національними мовами, майже єдиний шлях широкої популяризації — переклад, до того ж на найвищому художньому рівні. Оскільки сьогодні англійська мова є однією з найпопулярніших у світі, то англомовні переклади українського художнього слова — це один із найважливіших чинників нашого утвердження як нації у світовому літературному контексті. Це й обґрунтовує важливість англомовної шевченкіани.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з газети
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2013
Формування основ соціальної компетенції дітей дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Нечипорук Надія Іванівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування основ соціальної компетенції дітей дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Автор(и): Нечипорук Надія Іванівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
Назад ~1~ ~2~ ~3~ ~4~ ~5~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua:443/handle/eiraise/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%83/stattya/page/3
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2025 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 216.73.216.19