Стан та організаційний розвиток освітніх систем і принцип невизначеності
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/196
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2015 |
| Тип матеріалу: | Стаття зі збірника наукових праць |
| Тематика: | Педагогічні інновації |
| Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Педагогічні інновації: Ідеї, реалії. перспективи Збірник наукових праць 3 (14)/2015 |
| Опис (реферат): | Сформульовано принцип невизначеності як фундаментачьне положення теорії моделювання освітніх систем та методики оцінювання їх станів і процесів організаційного розвитку. |
| Ключові слова: | макропараметри стану, незалежні і псевдонезачежні макропарачетри, спряжені макропараметри, квант дії, принцип невизначеності. |
| Ідентифікатор: | UID-196 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/196 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра філософії освіти та управління |
| УДК: 3.071:351.851; | |
| Переглядів: | 154
|
