Теоретико-методологічні та технологічні засади спрямованого розвитку освітніх систем
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/193
Прев'ю: |
![]() |
Назва ENG: | Theoretic-Methodolodical and Technological Basic of the Directed Development of the Educational Systems |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2015 |
Тип матеріалу: | Стаття зі збірника наукових праць |
Тематика: | Без теми |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Педагогічний дискурс 18/2015 |
Опис (реферат): | Розкрито теоретико-методологічні та технологічні засади спрямованого розвитку освітніх систем. Визначено і введено в науковий обіг дефініцію «спрямований розвиток» освітніх систем як процес їх змінювання за обраним напрямом, встановленого змісту і тривалості. Обґрунтовано використання спрямованого розвитку освітніх систем як ефективного механізму їх реформування. Установлено, що теоретико-методологічними засадами спрямованого розвитку освітніх систем е вихідні положення та похідні наслідки теорії БМ-систем («систем без меж»). Доведено, що цілеспрямоване поширення того чи іншого порядку на локальному, модульному або загальносисгпемному рівнях забезпечується шляхом розроблення та вчинення окремих управлінських дій (акцій) у вигляді інноваційних цільових проектів як носіїв цього порядку або їх узгоджених сукупностей - каскадних програм розвитку. З’ясовано, що як засіб забезпечення спрямованого розвитку освітніх систем доцільно використовувати технологію проектно- цільового управління розвитком освітніх систем. |
Ключові слова: | спрямований розвиток, управління розвитком за принципами організаційної культури, інноваційний цільовий проект, технологія проектно-цільового управління розвитком освітніх систем |
Ідентифікатор: | UID-193 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/193 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філософії освіти та управління |
УДК: 37.013(045); | |
Переглядів: | 128
![]() |