Информатизация самообразования педагога как гуманистическая перспектива технологий виртуальной реальности
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/136
Прев'ю: |
![]() |
Назва ENG: | Informatization of teacher’s self-education as humanitarian prospect of technologies of virtual reality |
Назва RUS: | Информатизация самообразования педагога как гуманистическая перспектива технологий виртуальной реальности |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2014 |
Тип матеріалу: | Стаття з журналу |
Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
ISSN 2076-586X. Вісник Черкаського університету. 2014. № 34 (327) |
Опис (реферат): | Розкрито проблему інформатизації самоосвіти вчителя в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано роль інформаційно-навчального середовища в організації продуктивної самоосвіти. Проаналізовано наукову основу здійснення інформатизації самоосвіти, значення інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації успішного самовдосконалення сучасного фахівця. Визначено роль інформатизації самоосвіти, здійснено огляд системи організаційних заходів, що необхідні для її забезпечення. Подано основні характеристики інформаційно-освітнього середовища: висока технологічність праці, орієнтованість на використання адекватних засобів (інформаційних, організаційно-методичних, технологічних, контрольно-оцінних) і прийомів організації професійної діяльності, адаптивність до нових вимог і стандартів освіти. |
Ключові слова: | педагог, інформаційно-навчальне середовище, технології, інформатизація самоосвіти |
Ідентифікатор: | UID-136 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/136 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
УДК: 374.1; | |
Переглядів: | 99
![]() |