eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін » Сторінка 3

Колекція/Розділ: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2015
Концепт передового педагогічного досвіду як соціально-педагогічної категорії

Ковальова Світлана Василівна

Педагогічна майстерність, Передовий педагогічний досвід
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Концепт передового педагогічного досвіду як соціально-педагогічної категорії

Автор(и): Ковальова Світлана Василівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті представлено авторське визначення поняття "передовий педагогічний досвід", розкрито його сутність, види, рівні, висвітлено етапи його становлення й розвитку як соціально-педагогічної категорії.
Автор трактує передовий педагогічний досвід як результат професійної діяльності вчителя, що здійснюється на рефлексивній основі, цілісну дидактично-методичну систему, яка ґрунтується на засадах упровадження досягнень психолого-педагогічної науки, гнучкому комплексному застосуванні традиційних та інноваційних форм, методів, технологій, засобів організації навчально-виховного процесу, спрямованого на забезпечення оптимальних, ефективних, якісних результатів в особистісному, навчальному та пізнавальному розвитку учнів, досягнення стійких, позитивних результатів у нестандартному розв'язанні актуальних проблем педагогічної практики.

Ключові слова: педагогічна практика, педагогічний досвід, передовий педагогічний досвід, інновація, педагогічний процес
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Современные подходы к обеспечению профессионального самообразования учителя

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Современные подходы к обеспечению профессионального самообразования учителя

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
Проанализирована роль самообразования в профессиональном развитии учителей и пути оптимизации учебновоспитательного процесса. В статье раскрыты вопросы мотивационной сферы самообразовательной деятель­ности педагогов, представлены ее составляющие. Отмечена весомость овладения инновационными самообра­зовательными умениями в контексте составляющих профессионализма педагога.

Ключові слова: индивидуально-ориентированное обучение, самообразование, самовоспитание, самосовер­шенствование, профессиональное образование, мотивационная составляющая, исполнительская составляю­щая
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Structure of self-education of music teachers in Postgraduate education

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Structure of self-education of music teachers in Postgraduate education

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
The article outlines the problem of continuing education of teachers in the current system of postgraduate education. It reveals the structure of self-education of teachers; an implementation algorithm of self-education activities of teachers is outlined, and the category of "problem" is analyzed as a scientific problem. The levels of self-education of teachers in postgraduate education are defined. The criteria for self-education skills of a modern teacher are analyzed. The process of mastering the structure and content for self-education. В статті окреслено проблеми безперервної освіти вчителів у сучасній системі післядипломної освіти. Розкрито структуру самоосвітньої діяльності вчителів, розглянуто алгоритм здійснення самоосвітньої діяльності педагогів, проаналізовано категорію "задача". Визначено етапи самоосвітньої діяльності вчителів в системі післядипломної освіти. Проаналізовано критерії самоосвітніх умінь сучасного вчителя. Розглянуто процес засвоєння структури та змісту самоосвітньої діяльності

Ключові слова: self-education activities, structure, activity, problem, the system of postgraduate education, самоосвітня діяльність, структура, діяльність, задача, система післядипломної освіти
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Комплекс мистецтв у формуванні уявлень про світ у молодших школярів

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво, Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Комплекс мистецтв у формуванні уявлень про світ у молодших школярів

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті обгрунтовано теоретичні підходи до формування уявлень про світ учнів початкових класів у використанні комплексу мистецтв на уроках образотворчого мистецтва та в позаурочний час. Ефективним засобом формування уявлень про свгг у дітей в школі є мистецтво, що стимулює учнів розмірковувати на мистецькі теми і сприяє їхньому творчому розвитку. Представлено приклади спеціально розроблених завдань, ігрових ситуацій, задопомогою яких учителі можуть впливати на світоглядну сферу учнів - розширювати та поглиблювати їхні уявлення про світ.
В статье обоснованы теоретические подходы к формированию представлений о мире учеников начальной школы при использовании комплекса искусств на уроках изобразительного искусства и во внеурочное время. Эффективным способом формирования представлений о мире у детей является искусство, оно стимулирует учеников размышлять на темы искусства и способствует творческому развитию. Представлены примеры специально разработанных заданий, с помощью которых учителя могут влиять на мировоззренческую сферу учеников, расширяя и углубляя их представления о мире.
Theoretical approaches to formation of primary schoolchildren’s conception of the world by using the system of the arts at art lessons of and extra-curriculum activities have been proved in the article. Art is an efficient resource of formation of children’s conception of the world and it encourages them to think about the art as well as it promotes the creative development. The examples of special tasks that help teachers to influence on schoolchildren’s world outlook extending their conception of the world have been presented.

Ключові слова: уявлення про світ, молодші школярі, комплекс мистецтв, формирование представлений о мире, младшие школьники, комплекс искусств, conception of the world, system of arts, primary schoolchildren’s
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Готуємося до історичної олімпіади: методичні та інформаційні аспекти

Гребенчук Тетяна Олександрівна

Навчання, Робота з учнями
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Готуємося до історичної олімпіади: методичні та інформаційні аспекти

Автор(и): Гребенчук Тетяна Олександрівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У навчально-методичному посібнику представлені методичні рекомендації щодо підготовки обдарованих учнів до інтелектуальних змагань, а також приклади завдань історичних олімпіад та зразки відповідей на них. Завдання теоретичного та практичного турів спрямовані на формування і розвиток предметних компетентностей учнів, оволодіння історичними знаннями, вміннями та навичками. Посібник стане у пригоді вчителям та учням, забезпечить системний підхід до підготовки до Всеукраїнської олімпіади з історії.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Теоретичні основи навчальної проектної діяльності учнів

Мірошник Світлана Іванівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Теоретичні основи навчальної проектної діяльності учнів

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У статті представлено використовувані категорії для позначення навчальної проектної діяльності в умовах загальноосвітнього навчального закладу, розкрито сутність, визначальні ознаки навчання такого виду, з'ясовано мету, принципи, завдання та функції упровадження навчального проектування, вимоги до його організації.

Ключові слова: проектна навчальна діяльність, проект, індивідуальний досвід проектної діяльності учня, основний зміст навчального проектування, технологія навчальних проектів.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Індивідуальна самоосвітня діяльність як спосіб розвитку творчої індивідуальності вчителя музики в системі післядипломної освіти

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Індивідуальна самоосвітня діяльність як спосіб розвитку творчої індивідуальності вчителя музики в системі післядипломної освіти

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У статті запропоновано визначення категорії "індивідуальна самоосвітня діяльність учителя музики". Визначено закономірності самоосвітньої діяльності педагога-музиканта в системі післядипломної освіти, роль педагогічної рефлексії в розвитку його творчої індивідуальності.

Ключові слова: дорослість, творча індивідуальність, індивідуальна самоосвіта, розвиток, система педагогічної післядипломної освіти, самовдосконалення
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Взаємозв’язок стимулів та мотивів самоосвіти педагога-музиканта в системі післядипломної освіти: змістовий аспект

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Взаємозв’язок стимулів та мотивів самоосвіти педагога-музиканта в системі післядипломної освіти: змістовий аспект

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Оновлення змісту та форм організації самоосвітньої діяльності стає пріоритетним напрямком розвитку професійної освіти XXI століття. Визначення взаємозв’язку мотивів та стимулів самоосвіти педагога- музикантів сприяє формуванню художньо-естетичного світогляду, творчих здібностей і навичок самостійного науково-практичного пізнання

Ключові слова:
Тип матеріалу: матеріали конференцій
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Індивідуально-типологічний підхід самоосвітньої діяльності як умова професійного вдосконалення педагогів-музикантів

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Індивідуально-типологічний підхід самоосвітньої діяльності як умова професійного вдосконалення педагогів-музикантів

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: матеріали конференцій
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Информатизация самообразования педагога как гуманистическая перспектива технологий виртуальной реальности

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Информатизация самообразования педагога как гуманистическая перспектива технологий виртуальной реальности

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Розкрито проблему інформатизації самоосвіти вчителя в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано роль інформаційно-навчального середовища в організації продуктивної самоосвіти. Проаналізовано наукову основу здійснення інформатизації самоосвіти, значення інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації успішного самовдосконалення сучасного фахівця. Визначено роль інформатизації самоосвіти, здійснено огляд системи організаційних заходів, що необхідні для її забезпечення. Подано основні характеристики інформаційно-освітнього середовища: висока технологічність праці, орієнтованість на використання адекватних засобів (інформаційних, організаційно-методичних, технологічних, контрольно-оцінних) і прийомів організації професійної діяльності, адаптивність до нових вимог і стандартів освіти.

Ключові слова: педагог, інформаційно-навчальне середовище, технології, інформатизація самоосвіти
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Творческая активность как фактор готовности учителя к самообразовательной деятельности

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Творческая активность как фактор готовности учителя к самообразовательной деятельности

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
В статье проанализирована сущность понятий "активность", "познавательная активность", "творческая активность", их взаимосвязь, этапы и виды познавательной активности индивидуальности.

Ключові слова: активность индивидуальности, познавательная активность, репродуктивно-подражательная актив- ность, поисково-исполнительская активность, творческая активность, самообразовательная деятельность
Тип матеріалу: матеріали конференцій
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Агапій Гончаренко – першовідкривач англомовної шевченкіани

Поліщук Оксана Миколаївна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Агапій Гончаренко – першовідкривач англомовної шевченкіани

Автор(и): Поліщук Оксана Миколаївна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У сучасному світі утвердилась думка про те, що час національних історій літератур, що мають лише внутрішній розвиток, без виходу на світовий літературний процес, уже безповоротно минув. Тому найвизначніші письменники кожного народу належать водночас світовій літературі та людству. Для авторів, які пишуть лише національними мовами, майже єдиний шлях широкої популяризації — переклад, до того ж на найвищому художньому рівні. Оскільки сьогодні англійська мова є однією з найпопулярніших у світі, то англомовні переклади українського художнього слова — це один із найважливіших чинників нашого утвердження як нації у світовому літературному контексті. Це й обґрунтовує важливість англомовної шевченкіани.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з газети
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2013
Організація самоосвітньої діяльності вчителів у системі післядипломної освіти

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація самоосвітньої діяльності вчителів у системі післядипломної освіти

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: тези конференції
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2013
Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії

Бондарук Ірина Петрівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії

Автор(и): Бондарук Ірина Петрівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення
У навчально-методичному посібнику розкрито сутність поняття "критичне мислення" в психолого-педагогічній літературі, наведено характеристики й ознаки, що відрізняють критичне мислення від інших його типів, проаналізовано можливості шкільного курсу історії у формуванні критичного мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором визначено методичні умови формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії; наведено приклади навчання учнів стратегіям критичного мислення у відповідності до змісту історичного матеріалу, подано їх характеристику та методичні рекомендації щодо залучення вчителем школярів до діяльності з опанування чи використання стратегій розвитку критичного мислення у процесі навчання історії. Стане в нагоді вчителям суспільствознавчих предметів, які прагнуть до запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, викладачам вищих навчальних закладів і системи післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2013
Професійні функції вчителів музичного мистецтва в контексті самоосвіти

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Професійні функції вчителів музичного мистецтва в контексті самоосвіти

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення
У статті розглянуто зміст понять “художня самоосвіта”, “функції”, визначено сутність категорії “функції вчителя музичного мистецтва”, класифіковано їх у контексті самоосвіти педагогів.

Ключові слова: самоосвіта, функції, функції вчителя музичного мистецтва, художньо-педагогічна діяльність.
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
Назад ~1~ ~2~ ~3~ ~4~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua:443/handle/eiraise/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97/suspilno-gumanitarnyh-ta-mystetskyh-dystsyplin/page/3
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2025 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 216.73.216.165