Індивідуально-типологічний підхід самоосвітньої діяльності як умова професійного вдосконалення педагогів-музикантів
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/151
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2014 |
| Тип матеріалу: | матеріали конференцій |
| Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
| Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» Харків 2014 |
| Ідентифікатор: | UID-151 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/151 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
| Переглядів: | 165
|
