Взаємозв’язок стимулів та мотивів самоосвіти педагога-музиканта в системі післядипломної освіти: змістовий аспект
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/159
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2014 |
Тип матеріалу: | матеріали конференцій |
Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка - 26 грудня 2014 р. м. Дніпропетровськ |
Опис (реферат): | Оновлення змісту та форм організації самоосвітньої діяльності стає пріоритетним напрямком розвитку професійної освіти XXI століття. Визначення взаємозв’язку мотивів та стимулів самоосвіти педагога- музикантів сприяє формуванню художньо-естетичного світогляду, творчих здібностей і навичок самостійного науково-практичного пізнання |
Ідентифікатор: | UID-159 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/159 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
Переглядів: | 87
![]() |