Професійні функції вчителів музичного мистецтва в контексті самоосвіти
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/163
| Прев'ю: |
|
| Назва ENG: | Professional functions of music teachers in the context of self-education |
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2013 |
| Тип матеріалу: | Стаття з журналу |
| Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
| Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
НАУКОВІ ЗАПИСКИ Серія: педагогічні та історичні науки Випуск СXIIІ (113) |
| Опис (реферат): | У статті розглянуто зміст понять “художня самоосвіта”, “функції”, визначено сутність категорії “функції вчителя музичного мистецтва”, класифіковано їх у контексті самоосвіти педагогів. |
| Ключові слова: | самоосвіта, функції, функції вчителя музичного мистецтва, художньо-педагогічна діяльність. |
| Ідентифікатор: | UID-163 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/163 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
| УДК: 37.041:[378.091.12-051:78]; | |
| Переглядів: | 194
|
