eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти » Сторінка 4

Колекція/Розділ: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2013
Формування основ соціальної компетенції дітей дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Нечипорук Надія Іванівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування основ соціальної компетенції дітей дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Автор(и): Нечипорук Надія Іванівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2013
Організаційна культура загальноосвітніх навчальних закладів

Карамушка Людмила Миколаївна, Шевченко Антоніна Михайлівна

Організаційна психологія, Психологія управління
Опис

Опис матеріалу

Організаційна культура загальноосвітніх навчальних закладів

Автор(и): Карамушка Людмила Миколаївна, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2013
У науково-методичному посібнику розкрито психологічні особливості формування та розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано структуру, функції та сутнісні характеристики ор-ганізаційної культури. Представлено типологію організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано систему чинників, які впливають на розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Представлено авторську програму дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми «Психологічні умови підготовки керівників та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів до розвитку організаційної культури». Вміщено розробки тренінгових занять. Вміщено психологічний практикум для дослідження організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Адресовано директорам, заступникам директорів загальноосвітніх навчальних закладів, організаційним психологам, соціальним педагогам закладів та установ освіти, методистам методичних кабінетів, які відпові-дають за діяльність психологічної служби, завідуючим центрами практич-ної психології та соціальної роботи, а також для всіх, хто цікавиться сучас-ним станом розроблення питання організаційної культури.

Ключові слова: загальноосвітні навчальні заклади; організаційна культура; компоненти організаційної культури; типи організаційної культури; розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів; тренінг
Тип матеріалу: Посібник
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2013
Шляхи захисту права дитини за Янушем Корчаком

Пащенко Дмитро Іванович

Педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Шляхи захисту права дитини за Янушем Корчаком

Автор(и): Пащенко Дмитро Іванович
Рік: 2013
Відсутнє зображення
Деякі педагогічні положення видатного педагога видаються, на перший погляд, парадоксальними, якщо не антигуманними. Я. Корчак гостріше ніж будь-хто відчував необхідність якнайшвидшого прийняття й неухильного дотримання декларації про права дитини й навіть запропонував три положення

Ключові слова: Януш Корчак
Тип матеріалу: тези конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2013
Методичні рекомендації щодо формування предметно-практичної компетенції дітей дошкільного віку

Корж Тетяна Михайлівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо формування предметно-практичної компетенції дітей дошкільного віку

Автор(и): Корж Тетяна Михайлівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2012
Вплив емоційної сфери на успішність самостійної роботи студентів з обмеженими фізичними можливостями

Панченко Тетяна Леонідівна

Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Вплив емоційної сфери на успішність самостійної роботи студентів з обмеженими фізичними можливостями

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
Тези доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (27 квітня 2012 року)
Збірник тез підготовлено за доповідями учасників науково-практичної конференції «Соціально-педагогічна робота в закладах освіти інклюзивної орієнтації» (27 квітня 2012 року). У матеріалах збірника висвітлено проблеми та перспективні напрями щодо впровадження принципів інклюзивної освіти; вдосконалення змісту і форм соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі.

Ключові слова:
Тип матеріалу: тези конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2012
Підготовка керівників дошкільних навчальних закладів до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес

Нечипорук Надія Іванівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Підготовка керівників дошкільних навчальних закладів до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес

Автор(и): Нечипорук Надія Іванівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення


Ключові слова: інноваційна діяльність, інноваційна культура, інноваційна продукція, інноваційний лаг, інноваційний менеджмент, інноваційний освітній проект, інноваційний процес, моніторинг інноваційної діяльності, новаторство, педагогічна технологія, технологічний розрив
Тип матеріалу: тези конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2012
Історія освітньо-виховних систем

Пащенко Дмитро Іванович, Шаповал О.О.

Без теми, Педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Історія освітньо-виховних систем

Автор(и): Пащенко Дмитро Іванович, Шаповал О.О.
Рік: 2012
Відсутнє зображення
Навчальний посібник підготовлений для магістрів спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи». Він містить робочу програму навчальної дисципліни «Історія освітньо-виховних систем», повний лекційний курс, плани практичних занять, список рекомендованої літератури, хронологічну таблицю і методичні рекомендації щодо виконання різних видів самостійної та індивідуальної роботи. Посібник може бути корисним викладачам, студентам-магістрантам педагогічних навчальних закладів, усім, хто цікавиться проблемами історії освіти та виховання.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчальний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2012
Створення розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі

Корж Тетяна Михайлівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Створення розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі

Автор(и): Корж Тетяна Михайлівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2011
Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності

Панченко Тетяна Леонідівна

Психологія
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2011
Відсутнє зображення
У статті подані результати формувального експерименту із розвитку психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності. Здійснено порівняльний аналіз показників прояву компонентів зазначеної готовності у студентів експериментальної групи “до” і “після” реалізації програми її формування. Також виявлені особливості динаміки досліджуваного явища у студентів контрольної групи.

Ключові слова: психологічна готовність, самостійна навчальна діяльність, студенти з обмеженими фізичними можливостями, psychological aptitude, self-education, disabled students.
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2011
Організація педагогічної діяльності з формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності

Панченко Тетяна Леонідівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація педагогічної діяльності з формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2011
Відсутнє зображення
Стаття містить аналіз результатів дослідження особливостей організації самостійної навчальної роботи студентів з обмеженими фізичними можливостями. Розглянуто основні напрями діяльності викладачів з формуванні психологічної готовності таких студентів до самостійної роботи у процесі навчання

Ключові слова: психологічна готовність, самостійна навчальна діяльність, студенти з обмеженими фізичними можливостями, psychological readiness, self-studying activity, disabled students
Тип матеріалу: Стаття з журналу
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2011
Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності

Панченко Тетяна Леонідівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2011
Відсутнє зображення
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності. Розкрито сутність та структуру зазначеної готовності, проведено порівняльний аналіз рівнів сформованості її компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційно-процесуального, емоційно-вольового) у студентів з інвалідністю та здорових студентів. Розроблено програму формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної роботи в процесі навчання. Експериментально апробована програма дозволяє рекомендувати її для використання в навчально-виховному процесі інтегрованого ВНЗ.

Ключові слова:
Тип матеріалу: автореферат
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2011
Психолого-педагогічне проектування навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах

Корж Тетяна Михайлівна

Дошкільна освіта, Навчально-виховний процес
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Психолого-педагогічне проектування навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах

Автор(и): Корж Тетяна Михайлівна
Рік: 2011
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: тези конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2010
Психолого-педагогічний аналіз особливостей самостійної роботи студентів з інвалідністю

Панченко Тетяна Леонідівна

Психологія
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Психолого-педагогічний аналіз особливостей самостійної роботи студентів з інвалідністю

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2010
Відсутнє зображення
Стаття побудована на аналізі досліджень вітчизняними і зарубіжними психологами основних психолого-педагогічних аспектів організації самостійної роботи студентів у процесі навчання їх у вищих навчальних закладах. На основі узагальнення і систематизації визначено ряд вимог, які зумовлюють методологічну основу дослідження психологічних умов організації самостійної роботи студентів з інвалідністю.

Ключові слова: самостійна робота, студенти з інвалідністю, самостійність, саморегуляція.
Тип матеріалу: --- не вказано ---
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2009
Дослідження готовності студентів з інвалідністю до виконання самостійної роботи у процесі навчання

Панченко Тетяна Леонідівна

Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Дослідження готовності студентів з інвалідністю до виконання самостійної роботи у процесі навчання

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2009
Відсутнє зображення
Theoretical approaches to understanding the cognitive, operation and processive components of psychological readiness of disabled students to self-studying are considered in the article. The article also deals with the results of experimental research of peculiarities of cognitive, operation and proces-sive readiness of disabled students to self&studying in the course of studies. Стаття містить розгляд теоретичних підходів до розуміння когнітивного й операційно-процесуального компонентів психологічної готовності студентів з інвалідністю до самостійної роботи, результати експериментального дослідження особливостей когнітивної й операційно-процесуальної готовності студентів з інвалідністю до самостійної роботи у процесі навчання.

Ключові слова: self-studying, disabled students, psychological readiness, cognitive readiness, operation and processive readiness, самостійна робота, студенти з інвалідністю, психологічна готовність, когнітивна готовність, операційно-процесуальна готовність
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2009
Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі

Дем’яненко Олена Олександрівна, Ревуцька Наталія Миколаївна

Освітні вимірювання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна, Ревуцька Наталія Миколаївна
Рік: 2009
Відсутнє зображення
У посібнику розглянуто практичні аспекти організації моніторингу якості освіти в загальноосвітньому навчальному закладі. Зміст навчально-методичного видання концентрується навколо низки проблем: зміст і якісні результати освітньої діяльності та їх моніторинг, профорієнтаційна робота в навчальному закладі, охорона здоров’я в закладі освіти. У посібнику вміщено практичний матеріал та рекомендації, що допоможуть керівництву навчального закладу в проведенні моніторингу. Для керівників загальноосвітніх закладів освіти, заступників директорів шкіл, практичних психологів і педагогів.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
Назад ~1~ ~2~ ~3~ ~4~ ~5~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97/kafedra-pedagogiky-i-psyhologiyi-doshkilnoyi-i-pochatkovoyi-osvity/page/4
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2022 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 3.238.252.196