eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти » Сторінка 3

Колекція/Розділ: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2015
Сучасні підходи до врахування типів (інноваційний, традиційний) та рівня організаційного розвитку у формуванні організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів

Шевченко Антоніна Михайлівна

Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Сучасні підходи до врахування типів (інноваційний, традиційний) та рівня організаційного розвитку у формуванні організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті на основі емпіричного дослідження виявлено взаємозв’язок між чинниками мезорівня (тип навчального закладу, рівень організаційного розвитку навчального закладу) та рівнем розвитку організаційної культури. Проаналізовано зв’язки між типом загальноосвітніх навчальних закладів (інноваційний, традиційний), рівнем організаційного розвитку та рівнем розвитку компонентів («робота», «комунікації», «управління», «мотивація і мораль»), типів («влада», «завдання», «особистість», «ролі»), «реальних» і «бажаних» типів організаційної культури («кланова», «адхократична», «ринкова», «ієрархічна»).

Ключові слова: організаційна культура; компоненти організаційної культури; типи організаційної культури; розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів; чинники організаційної культури
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Компетентнісний підхід до підготовки асистентів-учителів для роботи в інклюзивних класах

Татаринцев Олександр Володимирович

Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Компетентнісний підхід до підготовки асистентів-учителів для роботи в інклюзивних класах

Автор(и): Татаринцев Олександр Володимирович
Рік: 2015
Відсутнє зображення
Розглядаються основні аспекти професійної педагогічної підготовки асистентів учителів до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби: реалізація програмно-методичного комплексу у курсовий період та диференційовані форми підвищення кваліфікації у міжкурсовий період. In the article the basic aspects of professional pedagogical preparation of assistants teachers to work with children with the special educational necessities are exposed: realization of program-methodical complex in a course period and differentiated forms of the in-plant training in an intercourse period.

Ключові слова: професіограма, програмно-методичний комплекс, компетентність, професійна компетентність асистентів учителів, компетентнісний підхід, інклюзія, professiogram, program-methodical complex, competence, professional competence of assistants teachers, competence approach, inclusion
Тип матеріалу: тези конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Методичні рекомендації щодо організації та змісту діяльності асистента вчителя в класах з інклюзивним навчанням

Татаринцев Олександр Володимирович

Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо організації та змісту діяльності асистента вчителя в класах з інклюзивним навчанням

Автор(и): Татаринцев Олександр Володимирович
Рік: 2015
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Методичні рекомендації щодо організації та змісту інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами

Татаринцев Олександр Володимирович

Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо організації та змісту інклюзивного навчання дітей із особливими освітніми потребами

Автор(и): Татаринцев Олександр Володимирович
Рік: 2015
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Методичні рекомендації щодо корекційної роботи з дітьми, які мають незрощення верхньої губи та піднебіння

Татаринцев Олександр Володимирович

Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо корекційної роботи з дітьми, які мають незрощення верхньої губи та піднебіння

Автор(и): Татаринцев Олександр Володимирович
Рік: 2015
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Методичні рекомендації щодо організації життєдіяльності дітей раннього віку за програмою «Оберіг»

Нечипорук Надія Іванівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо організації життєдіяльності дітей раннього віку за програмою «Оберіг»

Автор(и): Нечипорук Надія Іванівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Самостійна робота студентів з інвалідністю у вищому навчальному закладі як складова процесу професійної реабілітації

Панченко Тетяна Леонідівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Самостійна робота студентів з інвалідністю у вищому навчальному закладі як складова процесу професійної реабілітації

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті розкрито питання особливостей організації самостійної роботи студентів з інвалідністю у процесі отримання професійної освіти у вищих навчальних закладах. Указано, що професійна освіта є компонентом системи професійної реабілітації інвалідів і має вагоме значення роль у процесах соціальної інтеграції загалом.
Система самостійної роботи студентів з обмеженими фізичними можливостями забезпечить формування в них умінь і навичок раціональної діяльності, розвиток пізнавальних здатностей, підвищить рівень їхньої творчої, наукової, професійної активності.

Ключові слова: самостійна робота студентів, студенти з інвалідністю, вищий навчальний заклад, професійна освіта, професійна реабілітація, independent work of students, students with disabilities, higher education establishment, vocational training, vocational rehabilitation
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Патріотичні акварелі: формування свідомого громадянина-патріота України

Боярчук Ольга Іллівна, Микитюк Людмила Володимирівна, Устич Юлія Петрівна

Патріотичне виховання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Патріотичні акварелі: формування свідомого громадянина-патріота України

Автор(и): Боярчук Ольга Іллівна, Микитюк Людмила Володимирівна, Устич Юлія Петрівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У посібнику висвітлено тенденції, підходи, принципи, мету й завдання патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, запропоновано стратегію й технологію цілеспрямованого й ефективного процесу розвитку суб’єкта громадянського суспільства, громадянина-патріота. Уміщено виховні справи, лейтмотивом яких є любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників, активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність і дієвість за долю та єдність країни, підвищення престижу військової служби. Рекомендовано для класних керівників, вихователів, педагогів-організаторів, заступників директорів шкіл із виховної роботи.
  • Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді
  • Осадчий І.Г. Концепція громадянського виховання учнів у системі загальної середньої освіти України
  • Боярчук О.І., Микитюк Л.В. Методичні рекомендації щодо організації та проведення циклу уроків мужності
  • Ханенко С.А. «Одна Батьківщина, і двох не буває…»
  • Пасько Л.А. «В Україні кожен знає: добро завжди перемагає»
  • Пазініч Л.Б. «Україна – моя ненька»
  • Сита Т.В. «Україна – єдина країна»
  • Пазініч Л.Б. «Хай в серці кожної дитини живе любов до України»
  • Прокопенко І. О. «Україна – Батьківщина моя!»
  • Устич Ю.П. «Цікаво знати про Україну»
  • Солоденко Л.І. «Моя земля – земля моїх предків»
  • Рудніцька О.П. «Ми – українці!»
  • Боярчук О.І. «Сучасний патріотизм: мода чи життєва необхідність?»
  • Прядко Л.В., Ромась І. В. «Україна – єдина!»
  • Микитюк Л.В. «Я люблю Україну!»
  • Яременко Н.В. «Богдан і Варвара Ханенки – меценати Києва»
  • Репа Т.М. «Ми разом – ми непереможні!»
  • Безпала О.М. «Герої не вмирають!»
  • Яковенко Л. М., Микитюк Л. В. «Кращий знавець козацьких традицій»
  • Онопрієнко А.В. «Ми будемо довго пам’ятати і вам забути не дамо…»
  • Булгаченко Л.В. «Нумо, хлопці!»
  • Людвиченко Л.І., Куксенок Е. А. «Уклоняємося доземно всім героям…»
  • Моторіна О.Б. «Знаємо, пам’ятаємо, шануємо!»
  • Коваль С.В. Рудавська О. М. «Пісня у військовій шинелі»
  • Декрет С.І. «Їх подвиги навік збережуть серця»
  • Кайзер О.М. «Хоробрі серця»
  • Заїменко А.О. «Ми збережемо Україну»
  • Коваль С.В. «В Афганістані» в чорнім тюльпані»
  • Кондратюк Л.І. «Люди! Не треба війни, щоб не вмирали дочки й сини»
  • Лесик А.В. «Україна – єдина країна»
  • Кухтик О.І., Логвин В.Ю. «За матір, сина, за дружину, за рідну землю Україну!»
  • Поплавська В.В. «Курс молодого бійця»
  • Шабан О.К. «Україна понад усе»
  • Шепелявенко Т. Г. «Солоний Хрещатик»
  • Муковоз Н.І. «З Україною в серці»
  • Гутник В.Д. «Лицарська звитяга»
  • Бойко Лілія «Знову весна завітала», «Мамо! Розкажу я тобі колись потім
  • Чабей Галина «Своєму синові ...»
  • Савчук Галина «День Перемоги»
  • Лабага Ольга «У бога миру попрохаю …», «Слава Богу», «Україна-мати», «Бачу мир», «Слава Україні»
  • Гутник Вікторія «Плине кача», «Волонтери»
  • Гаркуша-Омельченко Марія «Лист пораненому солдату», «Герої небесної сотні», «День гідності й свободи», «Діалог», «Жовто-блакитний світ», «Ми – усі разом», «Донецькому ровеснику»
  • Ткаченко Владислава «Наш гордий стяг»
  • Петришин Святослав «Допомога із віків», «Ця свічка пам’яті горить у нас у серцях»
  • Ямпольська Даніела «Голуб миру»
  • Гутник Анастасія «Я вірю …»
  • Ващенко Анатолій «Іронія долі»
  • Дятлик Роман «Війна»
  • Щипанський Сергій «Побувайте в Україні»
  • Ворошило Юлія «Що таке війна?»
  • Мироненко Богдан «Революція свідомості»
  • Кисіль Ярослава «Повертайтеся»
  • Микитюк Л.В. Додатки. Добірка сучасних пісень про мужність, патріотизм, українську трагедію війни
  • Устич Ю.П. Додатки. Добірка сучасних художніх фільмів про мужність, патріотизм, українську трагедію війни


Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Організаційна культура загальноосвітніх навчальних закладів: аналіз основних підходів

Шевченко Антоніна Михайлівна

Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організаційна культура загальноосвітніх навчальних закладів: аналіз основних підходів

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Організаційна культура, як об’єкт управління й розвитку, відіграє важливу роль у функціонуванні навчального закладу та впливає на ефективність управління і якість роботи педагогічного колективу. Саме організаційна культура суттєво впливає на ставлення працівника до роботи і, відповідно, впливає на ефективність роботи закладів і установ освіти.

Ключові слова: організаційна культура, розвиток організаційної культури, психо¬логічна підготовка педагогічних працівників до розвитку організаційної культури
Тип матеріалу: матеріали конференцій
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Організація роботи щодо безпеки життєдіяльності дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Нечипорук Надія Іванівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація роботи щодо безпеки життєдіяльності дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти

Автор(и): Нечипорук Надія Іванівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Стаття зі збірника наукових праць
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Проектування розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів на основі порівняння існуючого («реального») та бажаного («майбутнього» або «ідеального») типів організаційної культури

Шевченко Антоніна Михайлівна

Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Проектування розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів на основі порівняння існуючого («реального») та бажаного («майбутнього» або «ідеального») типів організаційної культури

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення


Ключові слова: організаційна культура, розвиток організаційної культури, психо¬логічна підготовка педагогічних працівників до розвитку організаційної культури
Тип матеріалу: тези конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Управління розвитком організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів

Карамушка Людмила Миколаївна, Шевченко Антоніна Михайлівна

Організаційна психологія, Психологія управління
Опис

Опис матеріалу

Управління розвитком організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів

Автор(и): Карамушка Людмила Миколаївна, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2014
Представлено матеріали з досвіду реалізації програми дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми «Психологічні умови підготовки керівників і педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів». Висвітлено наукові засади розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновано матеріали з питань: подолання та профілактики професійного «вигорання» як одного із напрямів розвитку організаційної культури навчальних закладів, організації діяльності міських творчих груп як передумови розвитку організаційної культури навчальних закладів. Описано механізми управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів. Вміщено розробки тренінгових програм, спрямованих на психологічну підготовку управлінських, педагогічних та методичних кадрів до розвитку організаційної культури навчальних закладів. Адресовано директорам, заступникам директорів, практичним психологам, соціальним педагогам закладів та установ освіти, методистам методичних кабінетів, які відповідають за діяльність психологічної служби, завідуючим центрами практичної психології та соціальної роботи, а також усім, хто цікавиться сучасним станом розроблення питання організаційної культури.

Ключові слова: загальноосвітні навчальні заклади; організаційна культура; компоненти організаційної культури; типи організаційної культури; розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів; тренінг
Тип матеріалу: Посібник
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Організаційна культура як чинник організаційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів

Шевченко Антоніна Михайлівна

Організаційна психологія, Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організаційна культура як чинник організаційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення


Ключові слова: організаційна культура, зміст організаційної культури, організаційні цінності, типи організаційних культур
Тип матеріалу: розробка заняття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Технологія психологічної підготовки майбутніх вчителів до роботи в умовах соціально-економічних змін

Шевченко Антоніна Михайлівна

Тренінгова робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Технологія психологічної підготовки майбутніх вчителів до роботи в умовах соціально-економічних змін

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення


Ключові слова: технологія, технологічний підхід, управління змінами, соціально-економічні зміни, організаційна культура, конкурентоздатність, інтерактивні форми організації навчально-виховного процесу, інтерактивні техніки, тренінг
Тип матеріалу: розробка заняття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів

Шевченко Антоніна Михайлівна

Організаційна психологія, Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.10 – організаційна психологія; економічна психологія. – Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – Київ, 2014. Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку організацій¬ної культури навчальних закладів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження із зазначеної проблеми. У роботі розкрито сутність організаційної культури та основні підходи до її вивчення. Визначено роль організаційної культури в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. На основі емпіричного дослідження виявлено рівень розвитку основних компонентів та загального показника організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Виділено основні типи організаційної культури. Показано відмінності між «реальним» та «бажаним» типами організаційної культури. Розкрито взаємозв’язок між чинниками мезорівня (тип навчального закладу, рівень організаційного розвитку навчального закладу, кількість працівників, які працюють у навчальному закладі) та рівнем розвитку організаційної культури. Проаналізовано взаємозв’язок між чинниками мікрорівня (посада в організації, тип освіти, стаж роботи, вік, стать педагогічних працівників) та оцінкою педагогічними працівниками рівня розвитку організаційної культури. Розроблено та представлено програму тренінгу психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів.

Ключові слова: загальноосвітні навчальні заклади; організаційна культура; компоненти організаційної культури; типи організаційної культури; розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів; тренінг
Тип матеріалу: автореферат
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
Назад ~1~ ~2~ ~3~ ~4~ ~5~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97/kafedra-pedagogiky-i-psyhologiyi-doshkilnoyi-i-pochatkovoyi-osvity/page/3
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2022 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 3.238.252.196