Психолого-педагогічний аналіз особливостей самостійної роботи студентів з інвалідністю
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/644
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2010 |
| Тип матеріалу: | --- не вказано --- |
| Тематика: | Психологія |
| Опис (реферат): | Стаття побудована на аналізі досліджень вітчизняними і зарубіжними психологами основних психолого-педагогічних аспектів організації самостійної роботи студентів у процесі навчання їх у вищих навчальних закладах. На основі узагальнення і систематизації визначено ряд вимог, які зумовлюють методологічну основу дослідження психологічних умов організації самостійної роботи студентів з інвалідністю. |
| Ключові слова: | самостійна робота, студенти з інвалідністю, самостійність, саморегуляція. |
| Ідентифікатор: | UID-644 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/644 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
| УДК: 378.147; | |
| Переглядів: | 140
|
