Психолого-педагогічний аналіз особливостей самостійної роботи студентів з інвалідністю
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/644
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2010 |
Тип матеріалу: | --- не вказано --- |
Тематика: | Психологія |
Опис (реферат): | Стаття побудована на аналізі досліджень вітчизняними і зарубіжними психологами основних психолого-педагогічних аспектів організації самостійної роботи студентів у процесі навчання їх у вищих навчальних закладах. На основі узагальнення і систематизації визначено ряд вимог, які зумовлюють методологічну основу дослідження психологічних умов організації самостійної роботи студентів з інвалідністю. |
Ключові слова: | самостійна робота, студенти з інвалідністю, самостійність, саморегуляція. |
Ідентифікатор: | UID-644 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/644 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
УДК: 378.147; | |
Переглядів: | 128
![]() |