Дослідження готовності студентів з інвалідністю до виконання самостійної роботи у процесі навчання
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/746
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2009 |
Тип матеріалу: | Стаття зі збірника наукових праць |
Тематика: | Спеціальна педагогіка |
Копірайти: | © Університет «Україна», 2009 © Інститут вищої освіти АПН України, 2009 © Інститут спеціальної педагогіки АПН України, 2009 |
Бібліографічний опис: | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. праць. — № 6(8). — К. : Університет «Україна», 2009. — 484 с. |
Опис (реферат): | Theoretical approaches to understanding the cognitive, operation and processive components of psychological readiness of disabled students to self-studying are considered in the article. The article also deals with the results of experimental research of peculiarities of cognitive, operation and proces-sive readiness of disabled students to self&studying in the course of studies. Стаття містить розгляд теоретичних підходів до розуміння когнітивного й операційно-процесуального компонентів психологічної готовності студентів з інвалідністю до самостійної роботи, результати експериментального дослідження особливостей когнітивної й операційно-процесуальної готовності студентів з інвалідністю до самостійної роботи у процесі навчання. |
Ключові слова: | self-studying, disabled students, psychological readiness, cognitive readiness, operation and processive readiness, самостійна робота, студенти з інвалідністю, психологічна готовність, когнітивна готовність, операційно-процесуальна готовність |
Ідентифікатор: | UID-746 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/746 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
УДК: 378.091.2=056.26(082); Авторський знак: я43 A43 | |
Переглядів: | 96
![]() |