Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/417
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2009 |
Тип матеріалу: | Посібник навчально-методичний |
Тематика: | Освітні вимірювання |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Біла Церква, КОІПОПК, 2009 |
Бібліографічний опис: | Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі: навчально-методичний посібник / автори та уклад. О.О. Дем’яненко, Н.М. Ревуцька. – Біла Церква: КОІПОПК. – 2009. – 72 с. |
Опис (реферат): | У посібнику розглянуто практичні аспекти організації моніторингу якості освіти в загальноосвітньому навчальному закладі. Зміст навчально-методичного видання концентрується навколо низки проблем: зміст і якісні результати освітньої діяльності та їх моніторинг, профорієнтаційна робота в навчальному закладі, охорона здоров’я в закладі освіти. У посібнику вміщено практичний матеріал та рекомендації, що допоможуть керівництву навчального закладу в проведенні моніторингу. Для керівників загальноосвітніх закладів освіти, заступників директорів шкіл, практичних психологів і педагогів. |
Ідентифікатор: | UID-417 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/417 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра філософії освіти та управління |
Переглядів: | 142
![]() |