eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Колекція/Розділ: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2018
Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Дишлева Ірина Миколаївна, Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна

Інноваційна робота, Початкова освіта, Психологія, Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Автор(и): Дишлева Ірина Миколаївна, Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2018
Відсутнє зображення
Обґрунтовано психолого-педагогічні аспекти готовності педа­гогіч­них працівників до здійснення інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Представ­лено результати здійсненого діагностичного дослідження на основі розробленої анкети. Визначено напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів.

The authors substantiate psychological and pedagogical aspects of educators' readiness for innovative educational activities in conditions of project realization of the State standard of primary general education. The article presents the results of diagnostic study of educators based on the questionnaire.

In the course of the study it has been defined that readiness of educators for innovative educational activities in conditions of project realization of the State standard of primary general education is determined by the following psychological and pedagogical aspects: favorable and comfortable conditions for teachers (financial, organizational, psychological, methodical and developing) to carry out innovative educational activity; acquiring knowledge of theoretical basis of innovative educational activities; conversance as for peculiarities of innovative educational process organization; efficient teaching staff competency in using tools for providing innovative training; methodical support of pedagogical activity and approbation of new teaching materials for innovative educational process.

The directions of psychological and pedagogical accompaniment of innovative educational activities of educators are revealed: scientific consulting; providing methodical assistance, carrying out educational and methodical events (conferences, round tables, workshops, open sessions, meetings of creative groups, methodological associations etc.) and the Internet communication (informational pages, chats, blogs, virtual professional communities, etc.); the use of economic, creative, resource and status methods to enhance the motivation for innovative educational activities.

Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, готовність педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності, напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів, innovative educational activities; readiness of educators for innovative educational activities; directions of psychological and pedagogical accompaniment of innovative educational activities
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Про навчально-методичний комплект «Початкова школа: виховання на цінностях»

Матушевська Олена Василівна, Осадчий Іван Григорович, Романюк Ольга Володимирівна, Ткаченко Аліна Олександрівна, Ткаченко Любов Петрівна

Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Про навчально-методичний комплект «Початкова школа: виховання на цінностях»

Автор(и): Матушевська Олена Василівна, Осадчий Іван Григорович, Романюк Ольга Володимирівна, Ткаченко Аліна Олександрівна, Ткаченко Любов Петрівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Виховуємо патріотів – Збірник виховних справ

Колектив авторів (укладачів), Романюк Ольга Володимирівна, Ткаченко Аліна Олександрівна, Ткаченко Любов Петрівна

Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Виховуємо патріотів – Збірник виховних справ

Автор(и): Колектив авторів (укладачів), Романюк Ольга Володимирівна, Ткаченко Аліна Олександрівна, Ткаченко Любов Петрівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Авторський колектив:
Кальчук М.І., Лазенко А.І., Лисюченко Р.І., Неділько Н.П., Сироветник Н.О., Ткаченко А.О.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Збірник, збірник матеріалів
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Початкова школа: виховання на цінностях. Частина I. Національно-патріотичне виховання на уроках літературного читання

Колектив авторів (укладачів), Романюк Ольга Володимирівна, Ткаченко Аліна Олександрівна, Ткаченко Любов Петрівна

Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Початкова школа: виховання на цінностях. Частина I. Національно-патріотичне виховання на уроках літературного читання

Автор(и): Колектив авторів (укладачів), Романюк Ольга Володимирівна, Ткаченко Аліна Олександрівна, Ткаченко Любов Петрівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Авторський колектив:
Білявська Н.А., Воротніченко Г. І., Грінчак С. П., Данілова Л. М., Зданевич Н. О., Зінченко Н. В., Калашник І. М., Кальчук М. І., Кардаш Г. П., Клочко Н. В., Ковальчук Н. І., Крайнова Ж. В., Крикун Л. Д., Кріпак О. М., Лазенко А. І., Левченко Г.І., Лещенко В. В., Мовчан Л. М., Петрик С. В., Сехно Н. М., Солдатенко Т. М., Ставинога Н. В., Шевчук Л. В., Ященко Л. В.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник, Посібник методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Організація та зміст професійної орієнтації учнівської молоді – Частина 2

Колектив авторів (укладачів), Панченко Тетяна Леонідівна

Профорієнтація, Психологія
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація та зміст професійної орієнтації учнівської молоді – Частина 2

Автор(и): Колектив авторів (укладачів), Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Авторський колектив:
Берлюта О.В., Бондар К.С., Броварець О.М., Бугаєнко І.М., Гажала О.А., Журбас С.О., Кисіль С.В., Левченко Н.В., Малюк Я.В., Мельник Н.А., Панченко Т.Л., Пастушенко О.І., Поплавська В.В., Сліпкань С.В., Ступенко О.В., Фень Т.В., Шульга О.Б.

Збірник укладено за результатами роботи обласного опорного закладу освіти на базі Броварського навчально-виховного об’єднання Броварської міської ради Київської області з проблеми «Організація та зміст професійної орієнтації учнівської молоді».
Видання містить нормативно-правове забезпечення функціонування профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах, методичні рекомендації та коментарі, розробки занять, профорієнтаційних заходів.
Пропоновані розробки профорієнтаційних заходів та занять презентують інноваційний підхід до організації профорієнтаційної роботи в системі освіти.
Презентації профорієнтаційної роботи, розробки уроків, заходів розміщено на диску з приміткою:
ООЗО БНВО 2016
Збірник адресовано практичним психологам, соціальним педагогам, педагогам-організаторам, вчителям технологій, вчителям початкових класів, середньої та старшої школи.

Ключові слова:
Тип матеріалу: збірник матеріалів
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Організація та зміст професійної орієнтації учнівської молоді – Частина 1

Колектив авторів (укладачів), Панченко Тетяна Леонідівна

Профорієнтація, Психологія
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація та зміст професійної орієнтації учнівської молоді – Частина 1

Автор(и): Колектив авторів (укладачів), Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Авторський колектив:
Берлюта О.В., Бондар К.С., Бугаєнко І.М.,Вальченко В.О., Вовченко Л.Д., Діхтярук Т.І., Журбас С.О., Кисіль С.В., Кухтій Л.Л., Матвєєва Л.В., Мельник Н.А., Миколаєнко Ж.М., Пастушенко О.І., Поплавська В.В., Сокольвак А.В., Ступенко О.В., Ткачук Д.В., Ткачук І.О., Фень Т.В., Чернецька Н.В., Шульга О.Б.

Збірник укладено за результатами роботи обласного опорного закладу освіти на базі Броварського навчально-виховного об’єднання Броварської міської ради Київської області з проблеми «Організація та зміст професійної орієнтації учнівської молоді».
Видання містить нормативно-правове забезпечення функціонування профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах, методичні рекомендації та коментарі, розробки занять, профорієнтаційних заходів.
Пропоновані розробки профорієнтаційних заходів та занять презентують інноваційний підхід до організації профорієнтаційної роботи в системі освіти.
Презентації профорієнтаційної роботи, розробки уроків, заходів розміщено на диску з приміткою:
ООЗО БНВО 2016
Збірник адресовано практичним психологам, соціальним педагогам, педагогам-організаторам, вчителям технологій, вчителям початкових класів, середньої та старшої школи.

Ключові слова:
Тип матеріалу: збірник матеріалів
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Методичні рекомендації щодо організації психологічного і соціального супроводу інклюзивного навчання

Панченко Тетяна Леонідівна

Інклюзія, Педагогіка, Педагогіка соціальна, Психологія, Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо організації психологічного і соціального супроводу інклюзивного навчання

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: методичні рекомендації, Стаття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Освіта Київщини. Анотований каталог матеріалів учасників Восьмої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017»

Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна

Дослідно-експериментальна робота, Методична робота, Навчально-виховний процес, Наукове дослідження, Науково-методична робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Освіта Київщини. Анотований каталог матеріалів учасників Восьмої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017»

Автор(и): Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
У каталозі представлено анотації матеріалів, підготовлених науково-педагогічними працівниками Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», методичними працівниками районних, міських методичних служб, керівниками, педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закла¬дів області для участі у Восьмій Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2017». Презентовано короткі характеристики результатів упровадження здобутків педагогічної науки в освітню практику, а саме: науково-методичних, навчально-методичних, навчальних посібників, збірників методичних матеріалів, електронних освітніх ресурсів, збірок, авторських програм, матеріалів із досвіду впровадження інноваційних освітніх технологій у педагогічну, управлінську та методичну практику.
Адресовано керівникам і педагогічним працівникам навчальних закладів, методичним працівникам, науково-педагогічним працівникам закладів післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Анотований каталог, Каталог
Колекція: Бібліотека, Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій, Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Перші академічні читання (до Дня св.Наума, покровителя навчання й науки) з теми: “Післядипломна педагогічна освіта на шляху розвитку та диверсифікації”

Беженар Антоніна Анатоліївна, Дем’яненко Олена Олександрівна, Довгань Андрій Іванович, Дубровіна Ірина Володимирівна, Кабан Лариса Василівна, Колектив авторів (укладачів), Мірошник Світлана Іванівна, Панченко Тетяна Леонідівна, Ткач Віталій Анатолійович, Часнікова Олена Володимирівна

Документообіг, Дослідно-експериментальна робота, Наукове дослідження, Підвищення кваліфікації, Післядипломна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Перші академічні читання (до Дня св.Наума, покровителя навчання й науки) з теми: “Післядипломна педагогічна освіта на шляху розвитку та диверсифікації”

Автор(и): Беженар Антоніна Анатоліївна, Дем’яненко Олена Олександрівна, Довгань Андрій Іванович, Дубровіна Ірина Володимирівна, Кабан Лариса Василівна, Колектив авторів (укладачів), Мірошник Світлана Іванівна, Панченко Тетяна Леонідівна, Ткач Віталій Анатолійович, Часнікова Олена Володимирівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення


Ключові слова:
Тип матеріалу: Програма, Програма конференції
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій, Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін

Боярчук Ольга Іллівна, Ворон М. В., Зелюк В. В., Климко Л. В., Королюк С. В., Мельник Н. А., Осадчий Іван Григорович, Софій Н. З

Управління
Опис

Опис матеріалу

Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін

Автор(и): Боярчук Ольга Іллівна, Ворон М. В., Зелюк В. В., Климко Л. В., Королюк С. В., Мельник Н. А., Осадчий Іван Григорович, Софій Н. З
Рік: 2016
Навчально-методичний посібник «Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін» акцентує увагу на розвитку громадсько-активних шкіл у контексті сучасних змін, зокрема децентралізації та автономії шкіл, оптимізації ресурсів місцевих громад та ін. Особлива увага приділяється громадсько-активній школі як простору освітніх можливостей в умовах реформування української школи. Описується досвід реалізації громадсько-активними школами громадських, соціальних, навчальних проектів, спрямованих на розвиток громади.
Адресовано керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, методичним, науково-педагогічним і науковим працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти, представникам громадських організацій, науковцям, членам шкільних громад та іншим фахівцям, зацікавленим у розвитку місцевої громади.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник, Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Науково-методичні передумови реалізації дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальних закладах Київської області

Шевченко Антоніна Михайлівна

Інноваційна робота, Дослідно-експериментальна робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Науково-методичні передумови реалізації дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в навчальних закладах Київської області

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Проаналізовано особливості забезпечення науково-методичного та організаційно-методичного супроводження впровадження програм дослідно-експериментальної роботи інноваційної діяльності. Визначено завдання та функції, які реалізуються в ході забезпечення науково-методичного супроводження реалізації дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності. Представлено технологію науково-методичного супроводження впровадження дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності. Описано форми залучення педагогічних працівників до дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності

Ключові слова: дослідно-експериментальна робота, інноваційна діяльність, науково-методичне супроводження.
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

Шевченко Антоніна Михайлівна

Дослідно-експериментальна робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

Автор(и): Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Психолого-педагогічні особливості формування готовності педагогічних працівників до здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи

Ключові слова: дослідно-експериментальна робота та інноваційна діяльність; психологічні готовність; модель підготовки педагогічних працівників до здійснення дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в системі неперервної післядипломної освіти
Тип матеріалу: Стаття
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Формування художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку

Корж Тетяна Михайлівна

Дошкільна освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку

Автор(и): Корж Тетяна Михайлівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Посібник є результатом напрацювань слухачів обласного опорного закладу освіти з проблеми «Формування художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку», який функціонував на базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 «Лісова пісня» Ірпінської міської ради. Особливістю запропонованого видання є методичний і практичний матеріал із питань формування художньо-продуктивної компетенції дітей дошкільного віку. Адресований педагогам дошкільних навчальних закладів, методистам із питань дошкільної освіти відділів (управлінь) освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник методичний
Колекція: Видання до серпневої конференції, Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Логопедичний вісник Київщини

Татаринцев Олександр Володимирович

Педагогіка, Спеціальна педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Логопедичний вісник Київщини

Автор(и): Татаринцев Олександр Володимирович
Рік: 2016
Відсутнє зображення
У виданні представлено методичні рекомендації, розробки навчальних занять, дидактичні матеріали з досвіду роботи вчителів-логопедів навчальних закладів Київської області. Для учителів-логопедів логопедичних пунктів, дошкільних і спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, корекційних педагогів, практичних психологів, які працюють із дітьми із мовленнєвими порушеннями, вихователів груп компенсуючого типу дошкільних навчальних закладів.

Авторський колектив:
Гарбуз А. О. Гергало К. В. Гребінь Н. Л. Дем’яненко О. І. Денисюк К. М. Єзерніцька А. А. Задорожна Н.О. Ковтун Л.О. Кондратенко О.В. Коновал Н. М. Кузьміна Т.О. Кучеренко О. М. Лугова Н.М. Марценківська І.А. Матвійчук Т.О. Машковська Т.М. Мирополець С. П. Михайленко І. А. Мороз О.А. Науменко Т.В. Новікова О. І. Панова Н. І. Панченко Н. О. Пашкова Н. Б. Походня Л.М. Примак І.О. Рабчевська Г. М. Рябчун Т.М. Скрипак В. І. Торопова Р.Ю. Шавлова Н.О. Шикун Т.В. Шило Т.П.

Ключові слова:
Тип матеріалу: збірник навчально-методичних праць
Колекція: Видання до серпневої конференції, Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році

Матушевська Олена Василівна, Осадчий Іван Григорович, Ткач Віталій Анатолійович

Методична робота, Навчально-виховний процес, Науково-методична робота, Нормативно-правове забезпечення
Опис

Опис матеріалу

Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році

Автор(и): Матушевська Олена Василівна, Осадчий Іван Григорович, Ткач Віталій Анатолійович
Рік: 2016
Редакційна колегія:
Осадчий І. Г., Чубарук О. В., Ткач В. А.

Укладачі:
Чубарук О. В., Панченко Т. Л., Бащенко О. І., Седеревічене А. О., Гудима В. М., Химера Н. В., Нечипорук Н. І., Корж Т. М., Ткаченко Л. П., Поліщук О. М., Кірнасовська Р. В., Кушнір Я. А., Совенко В. В., Бобкова О. С., Матущенко Т. А., Качуровський В. С., Раш О. О., Гаврилюк В. Ю., Славінська М. О.

Ключові слова:
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Бібліотека, Видання до серпневої конференції, Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій, Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
~1~ ~2~ ~3~ ~4~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97/kafedra-pedagogiky-i-psyhologiyi-doshkilnoyi-i-pochatkovoyi-osvity
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2021 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 3.231.166.56