Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/901
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2016 |
Тип матеріалу: | Посібник, Посібник навчально-методичний |
Тематика: | Управління |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Видання здійснено за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта в рамках реалізації проекту «Розвиток громадсько-активних шкіл в Україні шляхом упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», Київ - 2016 |
Копірайти: | © Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», 2016 © Авторський колектив, 2016 |
Бібліографічний опис: | Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін / Під заг. ред. Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2016. – 181 с. |
Опис (реферат): | Навчально-методичний посібник «Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін» акцентує увагу на розвитку громадсько-активних шкіл у контексті сучасних змін, зокрема децентралізації та автономії шкіл, оптимізації ресурсів місцевих громад та ін. Особлива увага приділяється громадсько-активній школі як простору освітніх можливостей в умовах реформування української школи. Описується досвід реалізації громадсько-активними школами громадських, соціальних, навчальних проектів, спрямованих на розвиток громади. Адресовано керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, методичним, науково-педагогічним і науковим працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти, представникам громадських організацій, науковцям, членам шкільних громад та іншим фахівцям, зацікавленим у розвитку місцевої громади. |
Ідентифікатор: | UID-901 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/901 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
ISBN: 978-966-2432-45-9; УДК: 37.014; ББК: 74.0; Авторський знак: Ш67 | |
Переглядів: | 793
![]() |