Аналіз існуючого («реального») та бажаного («майбутнього» або «ідеального» типів організаційної культури в загальноосвітніх навчальних закладах традиційного та інноваційного типів розвитку
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/728
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2015 |
| Тип матеріалу: | Стаття |
| Тематика: | Психологія управління |
| Опис (реферат): | У статті розглянуті результати проведеної діагностики організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів інноваційного та традиційного типів розвитку. Визначено існуючий та бажаний тип організаційної культури. Наведено характеристики основних типів організаційної культури |
| Ключові слова: | освітні організації інноваційного та традиційного типів розвитку; організаційна культура; тип організаційної культури; лідерство; управління |
| Ідентифікатор: | UID-728 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/728 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
| Переглядів: | 153
|
