Мережева модель дистанційного навчання педагогів Київської області
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/225
| Прев'ю: |
|
| Назва ENG: | Network model of Distance Learning for Teachers in Kyiv Region |
| Назва RUS: | Сетевая модель дистанционного обучения педагогов Киевской области |
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2015 |
| Тип матеріалу: | Стаття з журналу |
| Тематика: | Дистанційне навчання, Підвищення кваліфікації |
| Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Директор школи, ліцею, гімназії 6/2015 |
| Опис (реферат): | У статті представлено мережеву модель впровадження дистанційної форми навчання 37 систему післядипломної освіти педагогічних працівників Київської області. Джерелами інформації стали вивчення діяльності інших навчальних закладів, вітчизняних і зарубіжних матеріалів з питань сучасних розроблень і перспектив розвитку системи дистанційної освіти. Описано моделі та підходи організації інформаційно-навчального середовища, створення гіпертекстових електронних посібників. |
| Ключові слова: | дистанційне навчання, технології дистанційного навчання, система дистанційного навчання, віртуальне середовище, тьютор, дидактичне забезпечення. |
| Ідентифікатор: | UID-225 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/225 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій, Кафедра філософії освіти та управління |
| УДК: 37.019.43(477.41); | |
| Переглядів: | 289
|

