eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Посібник » Сторінка 3

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2014
Методичний супутник творчого вчителя

Кабан Лариса Василівна

Без теми
Опис

Опис матеріалу

Методичний супутник творчого вчителя

Автор(и): Кабан Лариса Василівна
Рік: 2014
Видання в популярній формі комплексно висвітлює питання, що охоплюють усі процеси творення, редакційно-видавничої підготовки та експертизи різних видів методичних розробок освітян. Посібник складається з двох розділів, перший – адресовано педагогам-авторам методичних розробок, програм і навчальних видань; у другому розділі видання – матеріали для експертів методичних розробок. У додатках подаються зразки оформлення структурних елементів навчальних видань і методичних розробок. Окремі методичні рекомендації, вміщені у посібнику, були опубліковані автором у фахових і періодичних виданнях, презентовані на порталі Київського обласного інституту ППО. Разом з тим, запропоновані читачам матеріали зібрано, систематизовано й представлено у вигляді цілісного видання вперше. Посібник адресовано педагогам і керівникам навчальних закладів, методистам районних, міських методичних служб, методистам інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова: методист, знання, навчання, допомога, вчитель
Тип матеріалу: Посібник методичний
Колекція:

Перейти до матеріалу
2013
Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії

Бондарук Ірина Петрівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії

Автор(и): Бондарук Ірина Петрівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення
У навчально-методичному посібнику розкрито сутність поняття "критичне мислення" в психолого-педагогічній літературі, наведено характеристики й ознаки, що відрізняють критичне мислення від інших його типів, проаналізовано можливості шкільного курсу історії у формуванні критичного мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором визначено методичні умови формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії; наведено приклади навчання учнів стратегіям критичного мислення у відповідності до змісту історичного матеріалу, подано їх характеристику та методичні рекомендації щодо залучення вчителем школярів до діяльності з опанування чи використання стратегій розвитку критичного мислення у процесі навчання історії. Стане в нагоді вчителям суспільствознавчих предметів, які прагнуть до запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, викладачам вищих навчальних закладів і системи післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2013
Організаційна культура загальноосвітніх навчальних закладів

Карамушка Людмила Миколаївна, Шевченко Антоніна Михайлівна

Організаційна психологія, Психологія управління
Опис

Опис матеріалу

Організаційна культура загальноосвітніх навчальних закладів

Автор(и): Карамушка Людмила Миколаївна, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2013
У науково-методичному посібнику розкрито психологічні особливості формування та розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано структуру, функції та сутнісні характеристики ор-ганізаційної культури. Представлено типологію організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано систему чинників, які впливають на розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Представлено авторську програму дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми «Психологічні умови підготовки керівників та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів до розвитку організаційної культури». Вміщено розробки тренінгових занять. Вміщено психологічний практикум для дослідження організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Адресовано директорам, заступникам директорів загальноосвітніх навчальних закладів, організаційним психологам, соціальним педагогам закладів та установ освіти, методистам методичних кабінетів, які відпові-дають за діяльність психологічної служби, завідуючим центрами практич-ної психології та соціальної роботи, а також для всіх, хто цікавиться сучас-ним станом розроблення питання організаційної культури.

Ключові слова: загальноосвітні навчальні заклади; організаційна культура; компоненти організаційної культури; типи організаційної культури; розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів; тренінг
Тип матеріалу: Посібник
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2012
Основи латини

Дем’яненко Олена Олександрівна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Основи латини

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
Посібник є доповненням програми факультативного курсу для учнів 10 (11) класів соціально-гуманітарного й філологічного напрямів загальноосвітніх навчальних закладів. Видання містить навчальний матеріал для учнів-початківців у вивченні латинської мови: вправи для читання, адаптовані тексти для роботи з лексико-граматичним матеріалом курсу, а також додатковий матеріал (поезії, пісні, інформація для зацікавлених, тексти з міфології для самостійного читання, граматичний матеріал у схемах і таблицях), що допоможе індивідуалізувати навчання, розвивати в учнів інтерес до вивчення латинської мови, здатність навчатися самостійно. Практичні вправи елементарного курсу пропонують лексику, сталі латинські вислови, які мають етимологічні зв‘язки з сучасними європейськими мовами й мають перекладні відповідники. Хрестоматійна частина посібника вміщує уривки адаптованих текстів з історії Риму та античної міфології, а також оригінальні поетичні твори. У кінці додано словник латинських крилатих висловів.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчальний
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2012
Історія освітньо-виховних систем

Пащенко Дмитро Іванович, Шаповал О.О.

Без теми, Педагогіка
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Історія освітньо-виховних систем

Автор(и): Пащенко Дмитро Іванович, Шаповал О.О.
Рік: 2012
Відсутнє зображення
Навчальний посібник підготовлений для магістрів спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи». Він містить робочу програму навчальної дисципліни «Історія освітньо-виховних систем», повний лекційний курс, плани практичних занять, список рекомендованої літератури, хронологічну таблицю і методичні рекомендації щодо виконання різних видів самостійної та індивідуальної роботи. Посібник може бути корисним викладачам, студентам-магістрантам педагогічних навчальних закладів, усім, хто цікавиться проблемами історії освіти та виховання.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчальний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2012
Організація свят та розваг у дошкільних навчальних закладах

Дубровіна Ірина Володимирівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація свят та розваг у дошкільних навчальних закладах

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У посібнику представлено авторський цикл сценаріїв та розваг, структурованих за порами року, з музичними додатками до них, а також методичні рекомендації щодо використання музично-ритмічних рухів з урахуванням вікових особливостей дошкільників. Запропоновані матеріали стануть у нагоді у вирішенні питання розкриття і розвитку творчих здібностей вихованців, сприятимуть реалізації сфери "Культура" Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". Посібник адресовано музичним керівникам, спеціалістам мистецького циклу, вихователям, методистам дошкільних навчальних закладів, викладачам і методичним працівникам, які працюють у системі ППО.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція:

Перейти до матеріалу
2009
Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі

Дем’яненко Олена Олександрівна, Ревуцька Наталія Миколаївна

Освітні вимірювання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна, Ревуцька Наталія Миколаївна
Рік: 2009
Відсутнє зображення
У посібнику розглянуто практичні аспекти організації моніторингу якості освіти в загальноосвітньому навчальному закладі. Зміст навчально-методичного видання концентрується навколо низки проблем: зміст і якісні результати освітньої діяльності та їх моніторинг, профорієнтаційна робота в навчальному закладі, охорона здоров’я в закладі освіти. У посібнику вміщено практичний матеріал та рекомендації, що допоможуть керівництву навчального закладу в проведенні моніторингу. Для керівників загальноосвітніх закладів освіти, заступників директорів шкіл, практичних психологів і педагогів.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2009
Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури (5-8 класи)

Дем’яненко Олена Олександрівна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури (5-8 класи)

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна
Рік: 2009
Відсутнє зображення
У виданні запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену систему навчально-творчих завдань із зарубіжної літератури дляучнів основної школи. Розглянуто можливість використання описаних типів і видів творчих завдань на різних етапах вивчення літературного твору. Запропонована автором система завдань ґрунтується на ідеї комплексного розвитку інтелектуально-творчих здібностей школярів молодшого і старшого підліткового віку. Для методистів, учителів зарубіжної літератури, вчителів-словесників у системі післядипломної педагогічної освіти і всіх небайдужих до проблем організації навчально-творчої діяльності школярів у процесі вивчення літератури.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2008
Київщинознавство 3 клас

Гудима Володимир Миколайович, Ткаченко Любов Петрівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Київщинознавство 3 клас

Автор(и): Гудима Володимир Миколайович, Ткаченко Любов Петрівна
Рік: 2008
Відсутнє зображення
Головною метою курсу „Київщинознавтво” в 3 класі є наступність у вихованні в учнів почуття патріотизму, національної самосвідомості, любові до рідної землі. При вивченні даного курсу бажано використовувати місцевий краєзнавчий матеріал, організовувати екскурсії, в ході яких учні проводитимуть дослідницьку роботу, залучати до навчально-виховного процесу батьків, працівників краєзнавчих музеїв, бібліотек тощо. Даний посібник може використовуватись вчителями початкових класів, вихователями груп продовженого дня, учнями, батьками.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2008
Основи споживчих знань (8-11 класи)

Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна

Споживча освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Основи споживчих знань (8-11 класи)

Автор(и): Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна
Рік: 2008
Відсутнє зображення
Навчально-методичний посібник з основ споживчих знань складається з програм, методичних посібників для вчителів, що можуть стати основою проведення уроків зі споживчих знань у 1 — 12 класах, та робочих зошитів для учнів (1—7 класи), які забезпечать роботу школярів під час занять. Навчальні матеріали побудовані на інтерактивних педагогічних технологіях, уміщують приклади уроків, необхідні нормативні документи з питань реалізації прав споживачів. Для вчителів та методистів загальноосвітніх навчальних закладів. Навчально-методичний посібник може бути використаний для підготовки студентів педагогічних ВНЗ та в системі післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2006
Київщинознавство 4 клас

Гудима Володимир Миколайович, Ткаченко Любов Петрівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Київщинознавство 4 клас

Автор(и): Гудима Володимир Миколайович, Ткаченко Любов Петрівна
Рік: 2006
Відсутнє зображення
Курс “Київщинознавство” у 4 класі є інтегрованим і включає відомості, отримані учнями при вивченні курсу “Людина і світ”. Значна увага приділена вивченню духовного коріння населення Київщини. Учні ознайомлюються з відомими літераторами, художниками та спортсменами області. У посібнику вміщені матеріали про природні умови, особливості господарської спеціалізації нашого краю. Особлива увага приділена економічному вихованню школярів. При вивченні даного курсу бажано використовувати місцевий краєзнавчий матеріал. У посібнику розроблені 33 навчальних заняття. Навчально-методичний посібник може використовуватись вчителями та учнями загальноосвітніх навчальних закладів.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 11
Назад ~1~ ~2~ ~3~

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua:443/handle/eiraise/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%83/posibnyk/page/3
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2025 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 216.73.216.11