eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Посібник » Посібник навчально-методичний

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2016
Шкільний музей як центр національно-патріотичного виховання учнівської молоді

Рокицька Ольга Дмитрівна

Музей, Національно-патріотичне виховання
Опис

Опис матеріалу

Шкільний музей як центр національно-патріотичного виховання учнівської молоді

Автор(и): Рокицька Ольга Дмитрівна
Рік: 2016
У посібнику представлено досвід роботи обласного опорного закладу освіти з питання національно-патріотичного виховання учнівської молоді, презентовано систему роботи шкільних музеїв.
Розкрито нові підходи до організації музейної справи у освітньому просторі системи середньої загальної освіти, упровадження музейної педагогіки як інноваційної освітньої технології, що сприяє вихованню національно-свідомого громадянина, патріота своєї Вітчизни.
Презентовано авторські проекти, програми з музейної справи, методичні розробки виховних заходів, свят, музейних уроків, екскурсій тощо.
Рекомендовано музейним працівникам, класним керівникам, вихователям, педагогам-організаторам, заступникам директорів загальноосвітніх навчальних закладів із виховної роботи.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник, Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін

Боярчук Ольга Іллівна, Ворон М. В., Зелюк В. В., Климко Л. В., Королюк С. В., Мельник Н. А., Осадчий Іван Григорович, Софій Н. З

Управління
Опис

Опис матеріалу

Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін

Автор(и): Боярчук Ольга Іллівна, Ворон М. В., Зелюк В. В., Климко Л. В., Королюк С. В., Мельник Н. А., Осадчий Іван Григорович, Софій Н. З
Рік: 2016
Навчально-методичний посібник «Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін» акцентує увагу на розвитку громадсько-активних шкіл у контексті сучасних змін, зокрема децентралізації та автономії шкіл, оптимізації ресурсів місцевих громад та ін. Особлива увага приділяється громадсько-активній школі як простору освітніх можливостей в умовах реформування української школи. Описується досвід реалізації громадсько-активними школами громадських, соціальних, навчальних проектів, спрямованих на розвиток громади.
Адресовано керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, методичним, науково-педагогічним і науковим працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти, представникам громадських організацій, науковцям, членам шкільних громад та іншим фахівцям, зацікавленим у розвитку місцевої громади.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник, Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Спецкурс із фінансової грамотності (для підвищення кваліфікації педагогів початкової школи)

Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна

Підвищення кваліфікації, Фінансова грамотність
Опис

Опис матеріалу

Спецкурс із фінансової грамотності (для підвищення кваліфікації педагогів початкової школи)

Автор(и): Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна
Рік: 2016


Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2016
Спецкурс із фінансової грамотності (для підвищення кваліфікації педагогів основної школи)

Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна

Підвищення кваліфікації, Фінансова грамотність
Опис

Опис матеріалу

Спецкурс із фінансової грамотності (для підвищення кваліфікації педагогів основної школи)

Автор(и): Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна
Рік: 2016


Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2015
Київщина в чарівному дзеркалі топоніміки

Гудима Володимир Миколайович

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Київщина в чарівному дзеркалі топоніміки

Автор(и): Гудима Володимир Миколайович
Рік: 2015
Відсутнє зображення
Сучасний етап розвитку української загальноосвітньої школи пов'язаний з необхідністю посилення національно - патріотичного виховання, підвищення інтелектуального рівня учнів, їх пізнавального і творчого потенціалу. Тому велике значення має дослідження своєї малої батьківщини, на прикладі якої формуються патріотичні погляди підростаючого покоління. Кожен населений пункт, будь-то невелике селище, село чи місто має своє ім'я. Ці імена їм дала людина: одним в давнину, іншим у - близькі історичні часи, третім - в наші дні. У них, як правило, відображаються або географічне положення населеного пункту, або традиційні заняття людей, які там проживають, або рельєф місцевості. Методами пояснення походження географічних назв володіє спеціальна наука-топоніміка - яка вивчає географічні назви, їх походження, розвиток, сучасний стан, смислове значення, написання та вимову. В посібнику подано учнівські роботи, які буди представлені на обласний огляд - конкурс робіт учнівської молоді «Топоніміка й історія освіти рідного краю» упродовж 2000-2014 років. Посібник можна використовувати на заняттях географії, історії, української мови, київщинонавства.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2015
Патріотичні акварелі: формування свідомого громадянина-патріота України

Боярчук Ольга Іллівна, Микитюк Людмила Володимирівна, Устич Юлія Петрівна

Патріотичне виховання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Патріотичні акварелі: формування свідомого громадянина-патріота України

Автор(и): Боярчук Ольга Іллівна, Микитюк Людмила Володимирівна, Устич Юлія Петрівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У посібнику висвітлено тенденції, підходи, принципи, мету й завдання патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, запропоновано стратегію й технологію цілеспрямованого й ефективного процесу розвитку суб’єкта громадянського суспільства, громадянина-патріота. Уміщено виховні справи, лейтмотивом яких є любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників, активна громадянська позиція українців, особиста відповідальність і дієвість за долю та єдність країни, підвищення престижу військової служби. Рекомендовано для класних керівників, вихователів, педагогів-організаторів, заступників директорів шкіл із виховної роботи.
  • Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді
  • Осадчий І.Г. Концепція громадянського виховання учнів у системі загальної середньої освіти України
  • Боярчук О.І., Микитюк Л.В. Методичні рекомендації щодо організації та проведення циклу уроків мужності
  • Ханенко С.А. «Одна Батьківщина, і двох не буває…»
  • Пасько Л.А. «В Україні кожен знає: добро завжди перемагає»
  • Пазініч Л.Б. «Україна – моя ненька»
  • Сита Т.В. «Україна – єдина країна»
  • Пазініч Л.Б. «Хай в серці кожної дитини живе любов до України»
  • Прокопенко І. О. «Україна – Батьківщина моя!»
  • Устич Ю.П. «Цікаво знати про Україну»
  • Солоденко Л.І. «Моя земля – земля моїх предків»
  • Рудніцька О.П. «Ми – українці!»
  • Боярчук О.І. «Сучасний патріотизм: мода чи життєва необхідність?»
  • Прядко Л.В., Ромась І. В. «Україна – єдина!»
  • Микитюк Л.В. «Я люблю Україну!»
  • Яременко Н.В. «Богдан і Варвара Ханенки – меценати Києва»
  • Репа Т.М. «Ми разом – ми непереможні!»
  • Безпала О.М. «Герої не вмирають!»
  • Яковенко Л. М., Микитюк Л. В. «Кращий знавець козацьких традицій»
  • Онопрієнко А.В. «Ми будемо довго пам’ятати і вам забути не дамо…»
  • Булгаченко Л.В. «Нумо, хлопці!»
  • Людвиченко Л.І., Куксенок Е. А. «Уклоняємося доземно всім героям…»
  • Моторіна О.Б. «Знаємо, пам’ятаємо, шануємо!»
  • Коваль С.В. Рудавська О. М. «Пісня у військовій шинелі»
  • Декрет С.І. «Їх подвиги навік збережуть серця»
  • Кайзер О.М. «Хоробрі серця»
  • Заїменко А.О. «Ми збережемо Україну»
  • Коваль С.В. «В Афганістані» в чорнім тюльпані»
  • Кондратюк Л.І. «Люди! Не треба війни, щоб не вмирали дочки й сини»
  • Лесик А.В. «Україна – єдина країна»
  • Кухтик О.І., Логвин В.Ю. «За матір, сина, за дружину, за рідну землю Україну!»
  • Поплавська В.В. «Курс молодого бійця»
  • Шабан О.К. «Україна понад усе»
  • Шепелявенко Т. Г. «Солоний Хрещатик»
  • Муковоз Н.І. «З Україною в серці»
  • Гутник В.Д. «Лицарська звитяга»
  • Бойко Лілія «Знову весна завітала», «Мамо! Розкажу я тобі колись потім
  • Чабей Галина «Своєму синові ...»
  • Савчук Галина «День Перемоги»
  • Лабага Ольга «У бога миру попрохаю …», «Слава Богу», «Україна-мати», «Бачу мир», «Слава Україні»
  • Гутник Вікторія «Плине кача», «Волонтери»
  • Гаркуша-Омельченко Марія «Лист пораненому солдату», «Герої небесної сотні», «День гідності й свободи», «Діалог», «Жовто-блакитний світ», «Ми – усі разом», «Донецькому ровеснику»
  • Ткаченко Владислава «Наш гордий стяг»
  • Петришин Святослав «Допомога із віків», «Ця свічка пам’яті горить у нас у серцях»
  • Ямпольська Даніела «Голуб миру»
  • Гутник Анастасія «Я вірю …»
  • Ващенко Анатолій «Іронія долі»
  • Дятлик Роман «Війна»
  • Щипанський Сергій «Побувайте в Україні»
  • Ворошило Юлія «Що таке війна?»
  • Мироненко Богдан «Революція свідомості»
  • Кисіль Ярослава «Повертайтеся»
  • Микитюк Л.В. Додатки. Добірка сучасних пісень про мужність, патріотизм, українську трагедію війни
  • Устич Ю.П. Додатки. Добірка сучасних художніх фільмів про мужність, патріотизм, українську трагедію війни


Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2014
Готуємося до історичної олімпіади: методичні та інформаційні аспекти

Гребенчук Тетяна Олександрівна

Навчання, Робота з учнями
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Готуємося до історичної олімпіади: методичні та інформаційні аспекти

Автор(и): Гребенчук Тетяна Олександрівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У навчально-методичному посібнику представлені методичні рекомендації щодо підготовки обдарованих учнів до інтелектуальних змагань, а також приклади завдань історичних олімпіад та зразки відповідей на них. Завдання теоретичного та практичного турів спрямовані на формування і розвиток предметних компетентностей учнів, оволодіння історичними знаннями, вміннями та навичками. Посібник стане у пригоді вчителям та учням, забезпечить системний підхід до підготовки до Всеукраїнської олімпіади з історії.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Методична скарбниця Випуск 1

Бобкова Олена Степанівна, Гончарук Марія Петрівна

Методична робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методична скарбниця Випуск 1

Автор(и): Бобкова Олена Степанівна, Гончарук Марія Петрівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
Представлено матеріали з досвіду роботи завідувачів методичних кабінетів, центрів, науково-методичних центрів області щодо модернізації науково-методичної роботи в регіоні. Презентовано моделі, технології, практики організації дієвого науково-методичного супроводження професійного розвитку, самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період. Матеріали адресовано працівникам методичних служб, керівникам навчальних закладів, науково-педагогічним працівникам закладів післядипломної педагогічної освіти. Авторський колектив:
  • Альошкіна І.В.
  • Андрикевич І.В.
  • Божко І.В.
  • Вергелес О.В.
  • Гвоздкова І.С.
  • Горчинська Л.М.
  • Довженко Ю.І.
  • Дячук В.В.
  • Загорулько О.В.
  • Капітоненко О.С.
  • Кравцов В І.
  • Кудінова В. І.
  • Кукілевська В.М.
  • Лук’яненко О.А.
  • Малащенко О.Ю.
  • Мартенко О.О.
  • Матейчук О.В.
  • Мозгова Л.А.
  • Остапенко Н.О.
  • Паливода І.П.
  • Старовойтова А.О.
  • Тітлова В.І.
  • Тріщун Л.М.
  • Шкарпітко Н.О.


Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2013
Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії

Бондарук Ірина Петрівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії

Автор(и): Бондарук Ірина Петрівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення
У навчально-методичному посібнику розкрито сутність поняття "критичне мислення" в психолого-педагогічній літературі, наведено характеристики й ознаки, що відрізняють критичне мислення від інших його типів, проаналізовано можливості шкільного курсу історії у формуванні критичного мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором визначено методичні умови формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії; наведено приклади навчання учнів стратегіям критичного мислення у відповідності до змісту історичного матеріалу, подано їх характеристику та методичні рекомендації щодо залучення вчителем школярів до діяльності з опанування чи використання стратегій розвитку критичного мислення у процесі навчання історії. Стане в нагоді вчителям суспільствознавчих предметів, які прагнуть до запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, викладачам вищих навчальних закладів і системи післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2012
Організація свят та розваг у дошкільних навчальних закладах

Дубровіна Ірина Володимирівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація свят та розваг у дошкільних навчальних закладах

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У посібнику представлено авторський цикл сценаріїв та розваг, структурованих за порами року, з музичними додатками до них, а також методичні рекомендації щодо використання музично-ритмічних рухів з урахуванням вікових особливостей дошкільників. Запропоновані матеріали стануть у нагоді у вирішенні питання розкриття і розвитку творчих здібностей вихованців, сприятимуть реалізації сфери "Культура" Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". Посібник адресовано музичним керівникам, спеціалістам мистецького циклу, вихователям, методистам дошкільних навчальних закладів, викладачам і методичним працівникам, які працюють у системі ППО.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція:

Перейти до матеріалу
2009
Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі

Дем’яненко Олена Олександрівна, Ревуцька Наталія Миколаївна

Освітні вимірювання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація моніторингу якості освітньої діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна, Ревуцька Наталія Миколаївна
Рік: 2009
Відсутнє зображення
У посібнику розглянуто практичні аспекти організації моніторингу якості освіти в загальноосвітньому навчальному закладі. Зміст навчально-методичного видання концентрується навколо низки проблем: зміст і якісні результати освітньої діяльності та їх моніторинг, профорієнтаційна робота в навчальному закладі, охорона здоров’я в закладі освіти. У посібнику вміщено практичний матеріал та рекомендації, що допоможуть керівництву навчального закладу в проведенні моніторингу. Для керівників загальноосвітніх закладів освіти, заступників директорів шкіл, практичних психологів і педагогів.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2009
Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури (5-8 класи)

Дем’яненко Олена Олександрівна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури (5-8 класи)

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна
Рік: 2009
Відсутнє зображення
У виданні запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену систему навчально-творчих завдань із зарубіжної літератури дляучнів основної школи. Розглянуто можливість використання описаних типів і видів творчих завдань на різних етапах вивчення літературного твору. Запропонована автором система завдань ґрунтується на ідеї комплексного розвитку інтелектуально-творчих здібностей школярів молодшого і старшого підліткового віку. Для методистів, учителів зарубіжної літератури, вчителів-словесників у системі післядипломної педагогічної освіти і всіх небайдужих до проблем організації навчально-творчої діяльності школярів у процесі вивчення літератури.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2008
Основи споживчих знань (8-11 класи)

Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна

Споживча освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Основи споживчих знань (8-11 класи)

Автор(и): Довгань Андрій Іванович, Часнікова Олена Володимирівна
Рік: 2008
Відсутнє зображення
Навчально-методичний посібник з основ споживчих знань складається з програм, методичних посібників для вчителів, що можуть стати основою проведення уроків зі споживчих знань у 1 — 12 класах, та робочих зошитів для учнів (1—7 класи), які забезпечать роботу школярів під час занять. Навчальні матеріали побудовані на інтерактивних педагогічних технологіях, уміщують приклади уроків, необхідні нормативні документи з питань реалізації прав споживачів. Для вчителів та методистів загальноосвітніх навчальних закладів. Навчально-методичний посібник може бути використаний для підготовки студентів педагогічних ВНЗ та в системі післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2006
Київщинознавство 4 клас

Гудима Володимир Миколайович, Ткаченко Любов Петрівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Київщинознавство 4 клас

Автор(и): Гудима Володимир Миколайович, Ткаченко Любов Петрівна
Рік: 2006
Відсутнє зображення
Курс “Київщинознавство” у 4 класі є інтегрованим і включає відомості, отримані учнями при вивченні курсу “Людина і світ”. Значна увага приділена вивченню духовного коріння населення Київщини. Учні ознайомлюються з відомими літераторами, художниками та спортсменами області. У посібнику вміщені матеріали про природні умови, особливості господарської спеціалізації нашого краю. Особлива увага приділена економічному вихованню школярів. При вивченні даного курсу бажано використовувати місцевий краєзнавчий матеріал. У посібнику розроблені 33 навчальних заняття. Навчально-методичний посібник може використовуватись вчителями та учнями загальноосвітніх навчальних закладів.

Ключові слова:
Тип матеріалу: Посібник навчально-методичний
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 14

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%83/navchalno-metodychnyj-posibnyk
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2022 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 3.238.72.122