eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » веб-сторінка

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2017
“Дисемінація” як складова терміносистеми педагогічної інноватики

Ковальова Світлана Василівна

Педагогічні інновації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

“Дисемінація” як складова терміносистеми педагогічної інноватики

Автор(и): Ковальова Світлана Василівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Статтю присвячено вивченню сутності та особливостей поняття "дисемінація" як феномена та складової терміносистеми педагогічної інноватики. На основі аналізу, узагальнення й систематизації наукових джерел розкрито специфіку дисемінації як особливого інноваційного процесу поширення, упровадження та використання інноваційного педагогічного досвіду, досягнення ефективних результатів якісних змін в освіті. Подано авторське визначення терміна "дисемінація" в контексті цілеспрямованого інноваційного процесу, що забезпечує перехід освітньої системи в новий якісний стан з найменшими ресурсними витратами.
Здійснені у статті висновки можуть бути використані для розвитку та збагачення інноваційних педагогічних систем, освоєння інноваційного педагогічного досвіду педагогічним співтовариством, створення цілісної системи дисемінації інноваційної практики в післядипломній педагогічній освіті.

Ключові слова: педагогічна інноватика, інновація, інноваційний педагогічний досвід, інноваційний процес, дисемінація, поширення, педагогічна теорія і практика, педагогічні працівники, освітня система.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2017
Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості в загальній середній та професійній освіті

Беженар Антоніна Анатоліївна, Янківська Галина Анатоліївна

Компетентністний підхід
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості в загальній середній та професійній освіті

Автор(и): Беженар Антоніна Анатоліївна, Янківська Галина Анатоліївна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
У статті розглянуто сутність поняття "креативність", значення її розвитку як складової компетентної особистості педагога та учня. Наведено власні приклади завдань для розвитку креативного мислення учнів, що застосовуються в загальній середній та професійній освіті під час занять фізики та бухгалтерського обліку.

Ключові слова: креативність, розвиток креативності, компетентна особистість, креативне мислення, загальна середня освіта, професійна освіта, фізика, бухгалтерський облік.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2017
Еволюція наукових розвідок у галузі медіаосвіти: критичне мислення особистості як основна компонента сучасної медіаосвіти

Дем’яненко Олена Олександрівна

Медіаосвіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Еволюція наукових розвідок у галузі медіаосвіти: критичне мислення особистості як основна компонента сучасної медіаосвіти

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
Представлено систематизований огляд наукових досліджень у сфері медіаосвіти, презентованих зарубіжними й вітчизняними науковими школами. Акцентується увага на точках дотику наукових поглядів у сфері медіапедагогіки, медіадидактики та в інших галузях, у яких розглядають питання розвитку критичного мислення особистості.
Дискутуються можливості практичного використання порушених досліджень у системі післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, медіаосвіта, медіапедагогіка, медіакомпетентність, медіатекст, критичне мислення, технології.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2017
Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у новій українській школі

Кабан Лариса Василівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у новій українській школі

Автор(и): Кабан Лариса Василівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання.
Формувальне оцінювання створює можливість учителю відслідковувати процес просування учня до навчальних цілей і вчасно вносити корективи в навчальний процес. Для учня формувальне оцінювання слугує рекомендацією до дії, а не педагогічним вироком.
У статті розкрито сучасні методичні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів на різних етапах навчання.

In the concept of New Ukrainian School are declared the changes of approaches to learning assessing. One of them is formative assessment, which is the assessment ‘for learning’.
Formative assessment creates opportunities for the teacher to monitor the progress of the student to the learning aims and correct the learning process. In this way the formative assessment becomes a recommendation for the student, but not a pedagogical decision.
The methodical approaches for students' learning assessing at different learning steps are described in the article.

Ключові слова: нова українська школа, оцінювання, формувальне оцінювання, методики організації формувального оцінювання, навчальні цілі, техніки оцінювання, новая украинская школа, оценивание, формативное оценивание, методика организации формативного оценивания, учебные цели, техники оценивания, (the project of) New Ukrainian School, assessing, formative assessment, the method of organizing formative assessment, the learning aims, assessment techniques
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2017
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання: нормативне забезпечення

Осадчий Іван Григорович

Навчання, Нормативно-правове забезпечення, Підвищення кваліфікації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання: нормативне забезпечення

Автор(и): Осадчий Іван Григорович
Рік: 2017
Відсутнє зображення
У статті презентовано Положення про сертифікацію навчально-методичних заходів системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання, а також форму заявки на курси підвищення кваліфікації, макети сертифіката учасника навчання та журналів реєстрації документації цього виду неперервної педагогічної освіти.
В статье представлено Положение о сертификации учебно-методических мероприятий системы повышения квалификации педагогических работников за сертифицированной пролонгированной формой обучения, а также форму заявки на курсы повышения квалификации, макеты сертификата участника обучения и журналов регистрации документации этого вида непрерывного образования.
The principle on certification of trainings and methodological events for teaching staff in the system of in-service education according to certified prolonged learning form, application form for training course, sample of the certificate for participants and registration journals for above mentioned form of continuous pedagogical education are presented in the article.

Ключові слова: підвищення кваліфікації, сертифікована пролонгована форма навчання, сертифікований навчально-методичний захід, повышение квалификации, сертифицированная пролонгированная форма обучения, сертифицированное учебно-методическое мероприятие, in-service education, certified prolonged learning form, certified trainings and methodological events.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Організаційно-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання

Осадчий Іван Григорович

Методична робота, Навчально-виховний процес, Навчання, Підвищення кваліфікації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організаційно-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання

Автор(и): Осадчий Іван Григорович
Рік: 2016
Відсутнє зображення
У статті актуалізовано питання вдосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників закладів та установ освіти. Із метою врахування запитів педагогів, їх керівників і роботодавців, ефективного використання наявних ресурсів, реалізації принципів системності, науковості, наступності, ефективності й результативності процесу неперервного навчання запропоновано підвищення кваліфікації педагогічних працівників і керівних кадрів за сертифікованою пролонгованою формою навчання, розкрито організаційно-методологічні засади такого професійного розвитку фахівців зазначеної категорії. Презентовано положення про підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сертифікованою пролонгованою формою навчання в системі регіональної післядипломної педагогічної освіти.

Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, підвищення кваліфікації, сертифікована пролонгована форма навчання, організаційно-методологічні засади, последипломное педагогическое образование, повышения квалификации, сертифицированная пролонгированная форма обучения, организационно-методологические основы, postgraduate pedagogical education, in-service training, certified prolonged form of training, organizational and methodological principles
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Методичні рекомендації щодо використання матеріалів інформаційної системи КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу»

Матушевська Олена Василівна, Ткач Віталій Анатолійович

Інформаційні технології, Нормативно-правове забезпечення
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методичні рекомендації щодо використання матеріалів інформаційної системи КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу»

Автор(и): Матушевська Олена Василівна, Ткач Віталій Анатолійович
Рік: 2016
Відсутнє зображення
До початку нового навчального року колектив КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» працював над підготовкою інформаційно-методичного збірника «Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році». У процесі створення цього видання виникла й була реалізована ідея підготовки його у форматі електронного освітнього ресурсу.

Ключові слова: система, нормативно-правове забезпечення, репозитарій
Тип матеріалу: Веб-ресурс, веб-сторінка, методичні рекомендації
Колекція: Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій

Перейти до матеріалу
2016
Творчі завдання з формування естетичного ставлення молодших школярів до навколишнього світу засобами комплексу мистецтв

Власова Валерія Гаврилівна

Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Творчі завдання з формування естетичного ставлення молодших школярів до навколишнього світу засобами комплексу мистецтв

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Статтю присвячено проблемі застосування творчих завдань для учнів молодших класів з метою формування в них естетичного ставлення до навколишнього світу на уроках образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу "Мистецтво" засобами комплексу мистецтв. Ефективним засобом формування естетичного ставлення дитини до навколишнього світу в умовах навчального закладу є мистецтво як навчання з метою розвитку в неї мислення та здатності до творчості.
Представлено приклади спеціально розроблених завдань, спрямованих на розвиток емоційно-почуттєвої сфери дітей як основи їхнього естетичного розвитку.

Ключові слова: молодші школярі, естетичне ставлення до навколишнього світу, навчання, образотворче мистецтво, інтегрований курс "Мистецтво", особистісно зорієнтований підхід, творчі завдання, розвиток особистості
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році

Матушевська Олена Василівна, Осадчий Іван Григорович, Ткач Віталій Анатолійович

Методична робота, Навчально-виховний процес, Науково-методична робота, Нормативно-правове забезпечення
Опис

Опис матеріалу

Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році

Автор(и): Матушевська Олена Василівна, Осадчий Іван Григорович, Ткач Віталій Анатолійович
Рік: 2016
Редакційна колегія:
Осадчий І. Г., Чубарук О. В., Ткач В. А.

Укладачі:
Чубарук О. В., Панченко Т. Л., Бащенко О. І., Седеревічене А. О., Гудима В. М., Химера Н. В., Нечипорук Н. І., Корж Т. М., Ткаченко Л. П., Поліщук О. М., Кірнасовська Р. В., Кушнір Я. А., Совенко В. В., Бобкова О. С., Матущенко Т. А., Качуровський В. С., Раш О. О., Гаврилюк В. Ю., Славінська М. О.

Ключові слова:
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Бібліотека, Видання до серпневої конференції, Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти, Кафедра природничо-математичних дисциплін та технологій, Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін, Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2016
Олександр Захаренко – організатор здоров’язберігального патріотичного шкільного середовища

Пащенко Дмитро Іванович

Патріотичне виховання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Олександр Захаренко – організатор здоров’язберігального патріотичного шкільного середовища

Автор(и): Пащенко Дмитро Іванович
Рік: 2016
Відсутнє зображення
У статті подано нову інформацію з біографії видатного українського педагога О. Захаренка; розкрито нововведення, здійснені у Сахнівській школі під керуванням педагога-новатора; виокремлено основні риси його творчого стилю.

Ключові слова: здоров’язберігальне середовище, трудове виховання, "школа-толока", педагогічне покликання.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2016
Професійний розвиток педагога: сучасні підходи

Мірошник Світлана Іванівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Професійний розвиток педагога: сучасні підходи

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
У статті розкрито трактування поняття "професійний розвиток", його характеристики, виявлено дефініції, пов’язані з ним. Проаналізовано теоретичні основи наявних провідних сучасних підходів до організації професійного зростання педагогічних працівників.

Ключові слова: професійний розвиток, характеристики професійного розвитку, сучасні підходи, особистісно орієнтований підхід, андрагогічний підхід, акмеологічний підхід, компетентнісний підхід, трансфесіоналізм.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Організація діяльності учнів над основною частиною наукового дослідження (на прикладі досліджень у філології та мистецтвознавстві)

Мірошник Світлана Іванівна

Наукове дослідження
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Організація діяльності учнів над основною частиною наукового дослідження (на прикладі досліджень у філології та мистецтвознавстві)

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті розкрито особливості роботи над основною частиною учнівського наукового дослідження та оформлення матеріалів. Теоретичні положення проілюстровано прикладами із науково-дослідницьких робіт відділень "Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство", "Мовознавство". На думку автора, якісне керування науковою діяльністю школярів, правильна логіка та виклад результатів наукового дослідження сприяють отриманню позитивного результату, особистісному інтелектуальному розвитку учнів.

Ключові слова: наукова діяльність, учнівська науково-дослідницька робота, основна частина наукового дослідження, учні, розвиток особистості.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Послідовність організації та категоріальний апарат учнівського наукового дослідження (на прикладі досліджень у філології та мистецтвознавстві)

Мірошник Світлана Іванівна

Навчально-виховний процес, Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Послідовність організації та категоріальний апарат учнівського наукового дослідження (на прикладі досліджень у філології та мистецтвознавстві)

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті розкрито послідовність здійснення учнівського наукового дослідження, сутність основних категорій наукової роботи, проілюстровано їх прикладами із науково-дослідницьких робіт відділень "Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство", "Мовознавство". Автор вважає, що правильна логіка організації наукового дослідження, усвідомлення та визначення основних категорій науково-дослідницької роботи забезпечують якість та результативність наукового пізнання й досліджень учнів, їх особистісний інтелектуальний розвиток та набуття досвіду практичної наукової діяльності.

Ключові слова: наукове пізнання, наукова діяльність, наукове дослідження, науково-дослідницька робота, логіка наукового дослідження, категорія, учні, розвиток особистості
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2015
Самостійна робота студентів з інвалідністю у вищому навчальному закладі як складова процесу професійної реабілітації

Панченко Тетяна Леонідівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Самостійна робота студентів з інвалідністю у вищому навчальному закладі як складова процесу професійної реабілітації

Автор(и): Панченко Тетяна Леонідівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті розкрито питання особливостей організації самостійної роботи студентів з інвалідністю у процесі отримання професійної освіти у вищих навчальних закладах. Указано, що професійна освіта є компонентом системи професійної реабілітації інвалідів і має вагоме значення роль у процесах соціальної інтеграції загалом.
Система самостійної роботи студентів з обмеженими фізичними можливостями забезпечить формування в них умінь і навичок раціональної діяльності, розвиток пізнавальних здатностей, підвищить рівень їхньої творчої, наукової, професійної активності.

Ключові слова: самостійна робота студентів, студенти з інвалідністю, вищий навчальний заклад, професійна освіта, професійна реабілітація, independent work of students, students with disabilities, higher education establishment, vocational training, vocational rehabilitation
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2015
Оцінювання якості знань студентів педагогічних спеціальностей засобами тестового контролю

Ревуцька Наталія Миколаївна

Освітні вимірювання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Оцінювання якості знань студентів педагогічних спеціальностей засобами тестового контролю

Автор(и): Ревуцька Наталія Миколаївна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті розкрито теоретичні питання педагогічного контролю у вищих навчальних закладах, проаналізовано мету, завдання та особливості тестового контролю досягнень студентів, порівняно традиційні методи контролю й оцінювання із тестовою діагностикою.

Ключові слова: педагогічний контроль, тестова діагностика, тест, інструмент тестової діагностики, метод тестування, вимоги до укладання тесту, pedagogical control, diagnostic test, test, the tool of diagnostic test, testing method, requirements for the test preparation
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
~1~ ~2~ ~3~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%83/veb-storinka
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2022 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 44.200.40.195