У статті розкрито актуальність явища дисемінації в системі освіти, визначено сутність нового поняття та доцільність вживання у контексті освоєння передового педагогічного досвіду, розроблено етапну модель його освоєння. Здійснено певні висновки щодо особливостей використання терміна "дисемінація" у педагогічній науці та практиці.
У статті проаналізовано сутність і основні поняття педагогічної діагностики навчальних досягнень, сутність методу тестування, особливості його застосування, види тестів і тестових завдань, технологію конструювання тесту для вимірювання та оцінювання результату навчання (на прикладі української літератури).
Ключові слова:
діагностика, тестологія, вимірювання, метод тестування, тест, принципи розроблення тесту, види тестів, тестові завдання, форми і формати тестових завдань, вимоги до укладання тестових завдань, алгоритм конструювання тесту, матриця тесту, процедура оцінювання.
Тип матеріалу: веб-сторінка Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін
Методика організації констатувального експерименту з дослідження проблеми розвитку творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації
У статті розкрито етапи, методику організації та проведення констатувального експерименту з вивчення проблеми розвитку творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації, визначено рівень їхньої професійної підготовки й готовності до музичної та музично-педагогічної творчості.
На основі аналізу наукових праць та результатів дослідно-експериментальної роботи, яка здійснювалася на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, розкрито, сутність, структуру та специфіку творчої активності вчителів музики.