eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » веб-сторінка » Сторінка 2

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2015
Концепт передового педагогічного досвіду як соціально-педагогічної категорії

Ковальова Світлана Василівна

Педагогічна майстерність, Передовий педагогічний досвід
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Концепт передового педагогічного досвіду як соціально-педагогічної категорії

Автор(и): Ковальова Світлана Василівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті представлено авторське визначення поняття "передовий педагогічний досвід", розкрито його сутність, види, рівні, висвітлено етапи його становлення й розвитку як соціально-педагогічної категорії.
Автор трактує передовий педагогічний досвід як результат професійної діяльності вчителя, що здійснюється на рефлексивній основі, цілісну дидактично-методичну систему, яка ґрунтується на засадах упровадження досягнень психолого-педагогічної науки, гнучкому комплексному застосуванні традиційних та інноваційних форм, методів, технологій, засобів організації навчально-виховного процесу, спрямованого на забезпечення оптимальних, ефективних, якісних результатів в особистісному, навчальному та пізнавальному розвитку учнів, досягнення стійких, позитивних результатів у нестандартному розв'язанні актуальних проблем педагогічної практики.

Ключові слова: педагогічна практика, педагогічний досвід, передовий педагогічний досвід, інновація, педагогічний процес
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Веб-статистика як інструмент аналізу сайта

Винарчук Тетяна Миколаївна

Інформаційні технології
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Веб-статистика як інструмент аналізу сайта

Автор(и): Винарчук Тетяна Миколаївна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У статті розглянуто питання функціонального призначення інструментів веб-статистики, їх роль у визначенні рейтингу популярності сайта. З’ясовано зміст понять "каталог сайтів", "рейтинг сайтів", "трафік", "хост", "хіт", "сесія", "глибина перегляду", "цільова аудиторія" тощо. Представлено аналіз даних веб-лічильників про фактичний стан веб-ресурсу за окремими параметрами й періодами часу.

Ключові слова: веб-статистика, інструменти веб-аналітики, пошукові системи, лічильник, статистичні показники, відвідувачі сайта
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2014
Досвід навчання інформаційних технологій майбутніх учителів в Японії

Бендерець Наталія Миколаївна, Карташова Любов Андріївна

Зарубіжний досвід
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Досвід навчання інформаційних технологій майбутніх учителів в Японії

Автор(и): Бендерець Наталія Миколаївна, Карташова Любов Андріївна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У статті досліджено освітні реформи провідних країн світу, зокрема Японії. Визнано потенційну цінність інформаційної освіти та навчання майбутніх учителів у галузі ІТ з метою сприяння підготовці учнів до майбутньої успішної діяльності в інформаційному суспільстві.

Ключові слова: система освіти, інформаційні технології, персональний комп’ютер, навчальний заклад, учитель, процес навчання, учні
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2014
Теоретичні основи навчальної проектної діяльності учнів

Мірошник Світлана Іванівна

Навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Теоретичні основи навчальної проектної діяльності учнів

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У статті представлено використовувані категорії для позначення навчальної проектної діяльності в умовах загальноосвітнього навчального закладу, розкрито сутність, визначальні ознаки навчання такого виду, з'ясовано мету, принципи, завдання та функції упровадження навчального проектування, вимоги до його організації.

Ключові слова: проектна навчальна діяльність, проект, індивідуальний досвід проектної діяльності учня, основний зміст навчального проектування, технологія навчальних проектів.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2014
Індивідуальна самоосвітня діяльність як спосіб розвитку творчої індивідуальності вчителя музики в системі післядипломної освіти

Дубровіна Ірина Володимирівна

Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Індивідуальна самоосвітня діяльність як спосіб розвитку творчої індивідуальності вчителя музики в системі післядипломної освіти

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2014
Відсутнє зображення
У статті запропоновано визначення категорії "індивідуальна самоосвітня діяльність учителя музики". Визначено закономірності самоосвітньої діяльності педагога-музиканта в системі післядипломної освіти, роль педагогічної рефлексії в розвитку його творчої індивідуальності.

Ключові слова: дорослість, творча індивідуальність, індивідуальна самоосвіта, розвиток, система педагогічної післядипломної освіти, самовдосконалення
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2013
Model of the Regional System of Distance In-Service Teacher Training in Kyiv Region and its Implementation

Бендерець Наталія Миколаївна, Борбіт Алла Вікторівна

Дистанційне навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Model of the Regional System of Distance In-Service Teacher Training in Kyiv Region and its Implementation

Автор(и): Бендерець Наталія Миколаївна, Борбіт Алла Вікторівна
Рік: 2013
Відсутнє зображення
This article provides information on opportunities to incorporate distance education to postgraduate pedagogical education in Kyiv region. Many sources of information were studied. Working experience of various educational establishments, domestic, and foreign materials on the perspectives of distance education development, scientific and methodological researches of teachers applying distance education techniques were considered. Models and approaches to organizing information based – teaching environment, creating electronic textbooks are introduced in the article.

Ключові слова: information and communication technologies, distance education, tutor, didactic materials guarantee, system of distance education
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2012
Досвід реформування систем педагогічної освіти в Австрії

Бендерець Наталія Миколаївна, Карташова Любов Андріївна

Зарубіжний досвід
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Досвід реформування систем педагогічної освіти в Австрії

Автор(и): Бендерець Наталія Миколаївна, Карташова Любов Андріївна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У статті здійснено дослідження досвіду реформування системи педагогічної освіти Австрії. Його аналіз вказує на те, що одну з вирішальних ролей у цьому процесі відіграють чинники, серед яких – забезпечення умов відповідної підготовки сучасних вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах та підвищення їхньої кваліфікації у закладах післядипломної освіти.

Ключові слова: учитель, університет, навчання, система, учні, школа, вища педагогічна освіта, післядипломна педагогічна освіта
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2012
Навчальний тренінг як оптимальна форма організації навчання педагогічних працівників в умовах післядипломної педагогічної освіти

Мірошник Світлана Іванівна

Навчання, Тренінгова робота
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Навчальний тренінг як оптимальна форма організації навчання педагогічних працівників в умовах післядипломної педагогічної освіти

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання дорослих, зокрема й андрагогічні. Розкрито можливості навчального тренінгу як оптимальної форми організації навчального процесу та особистісного і професійного розвитку педагогів-практиків.

Ключові слова: навчання дорослих, післядипломна педагогічна освіта, особистісний і професійний розвиток, підходи до навчання, способи організації навчання, моделі навчання, навчальний тренінг, основні характеристики тренінгу
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2012
Критеріальні характеристики та рівні творчої активності вчителів музики

Ковальова Світлана Василівна

Підвищення кваліфікації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Критеріальні характеристики та рівні творчої активності вчителів музики

Автор(и): Ковальова Світлана Василівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У статті представлено розроблені критерії та рівні творчої активності вчителів музики, визначено параметри цих критеріїв у контексті особистісного та діяльнісного аспектів творчої активності педагогів, а також спеціальні критерії для діагностики музичної та музично-педагогічної творчості у процесі інтерпретації музичного образу, створення композицій, проведення уроків музики.

Ключові слова: творча активність вчителя музики, параметри критеріїв, композиція, інтерпретація музичного образу, урок музики, музично-педагогічний процес, креативність, особистісний та діяльнісний аспекти творчої активності, самореалізація.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2012
Модель розвитку творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації

Ковальова Світлана Василівна

Підвищення кваліфікації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Модель розвитку творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації

Автор(и): Ковальова Світлана Василівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У статті розкрито науково-методологічні основи та структура авторської моделі розвитку творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації, визначено мету, зміст, методи, форми організації навчального процесу, спрямованого на стимулювання готовності фахівців до самовираження в різних видах музичної та музично-педагогічної творчості.

Ключові слова: модель, андрагогічний, осообистісно-діяльнісний підходи, педагогічний процес, особистість, музично-педагогічна діяльність, творча активність, система підвищення кваліфікації.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2012
Активізація самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти

Дубровіна Ірина Володимирівна

Педагогічна майстерність, Самоосвітня діяльність вчителів
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Активізація самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У статті розкрито педагогічні умови активізації самоосвітньої діяльності педагогів у системі післядипломної освіти. Розглянуто складові самоосвітньої компетентності вчителів музичного мистецтва, функції їхньої самоосвітньої діяльності.

Ключові слова: інформаційне суспільство, активізація самоосвітньої діяльності, післядипломна педагогічна освіта, функції самоосвітньої діяльності, професіоналізм учителя музичного мистецтва
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2012
Пізнавальна активність як стан готовності учнів до пізнавальної діяльності

Дубровіна Ірина Володимирівна

Без теми
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Пізнавальна активність як стан готовності учнів до пізнавальної діяльності

Автор(и): Дубровіна Ірина Володимирівна
Рік: 2012
Відсутнє зображення
У статті проаналізовано сутність понять "пізнавальна активність", "пізнавальна діяльність", їх взаємозв’язок, етапи та види пізнавальної активності особистості.

Ключові слова: активність особистості, пізнавальна активність, репродуктивно-наслідувальна активність, пошуково-виконавська активність, творча активність, пізнавальна діяльність.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2011
Дистанційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Київській області: реалії, проблеми, перспективи

Бендерець Наталія Миколаївна, Борбіт Алла Вікторівна

Дистанційне навчання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Дистанційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Київській області: реалії, проблеми, перспективи

Автор(и): Бендерець Наталія Миколаївна, Борбіт Алла Вікторівна
Рік: 2011
Відсутнє зображення
У статті представлено модель впровадження дистанційної форми навчання у систему післядипломної освіти педагогічних працівників Київської області. Вивчено досвід діяльності навчальних закладів, праці вітчизняних і зарубіжних учених з питань сучасних розроблень і перспектив розвитку системи дистанційної освіти. Представлено результати підвищення кваліфікації педагогічних та управлінських кадрів за дистанційною формою навчання у Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів, визначено напрями подальшого розвитку.

Ключові слова: дистанційне навчання, структура навчального процесу, модель діяльності слухача, діагностування
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2011
Компетентнісний підхід у навчанні української літератури на основі впровадження технології розвитку критичного мислення

Мірошник Світлана Іванівна

Мови і літератури
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Компетентнісний підхід у навчанні української літератури на основі впровадження технології розвитку критичного мислення

Автор(и): Мірошник Світлана Іванівна
Рік: 2011
Відсутнє зображення
У статті розкрито сутність поняття "критичне мислення", технології розвитку критичного мислення; принципи та особливості навчання на основі впровадження технології розвитку критичного мислення як способу розвитку компетенцій учнів; представлено технологію уроку української літератури із застосуванням методів і прийомів навчання, спрямованого на розвиток критичного мислення школярів; визначено можливості і переваги такого навчання у процесі вивчення шкільного курсу української літератури.

Ключові слова: критичне мислення, процес навчання, технологія розвитку критичного мислення, принципи, методи і прийоми технології розвитку критичного мислення, переваги навчання на основі впровадження технології розвитку критичного мислення.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2011
Дисемінація інноваційних зарубіжних моделей стилів навчання дорослих у процесі підвищення кваліфікації вчителів мистецького профілю

Ковальова Світлана Василівна

Підвищення кваліфікації
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Дисемінація інноваційних зарубіжних моделей стилів навчання дорослих у процесі підвищення кваліфікації вчителів мистецького профілю

Автор(и): Ковальова Світлана Василівна
Рік: 2011
Відсутнє зображення
У статті розкрито сутність дисемінації зарубіжної циклічної чотириступінчастої емпіричної моделі стилів навчання дорослих, створеної Д.Колбом, у процесі підвищення кваліфікації вчителів мистецького профілю.

Ключові слова: освіта дорослих, андрагогічні принципи, процес навчання, підвищення кваліфікації, модель Колба, цикл навчання, стиль навчання, досвід, теорія, практика.
Тип матеріалу: веб-сторінка
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 15
Назад ~1~ ~2~ ~3~ Вперед

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua:443/handle/eiraise/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%83/veb-storinka/page/2
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2025 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 216.73.216.19