Матеріали обласної науково-педагогічної історико-краєзнавчої конференції
У виданні розкрито теорію питання становлення та розвиток освіти на Київщині кінця ХІХ – початку ХХI століть, а також представлено матеріали про відомих освітян та меценатів Київщини зазначеного періоду.
Видання призначене для педагогічних працівників, учнів закладів загальної середньої та позашкільної освіти, методичних працівників, студентів закладів вищої освіти, усіх тих, кому не байдужі питання розвитку освітнього процесу в нашому регіоні.
Організаційна культура, як об’єкт управління й розвитку, відіграє важливу роль у функціонуванні навчального закладу та впливає на ефективність управління і якість роботи педагогічного колективу. Саме організаційна культура суттєво впливає на ставлення працівника до роботи і, відповідно, впливає на ефективність роботи закладів і установ освіти.
Формування творчої, високоінтелектуальної особистості сьогодні не залишається поза рамками соціальних ініціатив, спрямованих на підвищення рівня якості позашкільної освіти та залучення дітей до цікавої, конструктивної роботи
Оновлення змісту та форм організації самоосвітньої діяльності стає пріоритетним напрямком розвитку професійної освіти XXI століття. Визначення взаємозв’язку мотивів та стимулів самоосвіти педагога- музикантів сприяє формуванню художньо-естетичного світогляду, творчих здібностей і навичок самостійного науково-практичного пізнання
В статье проанализирована сущность понятий "активность", "познавательная активность", "творческая активность", их взаимосвязь, этапы и виды познавательной активности индивидуальности.