Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/626
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2013 |
| Тип матеріалу: | Посібник навчально-методичний |
| Тематика: | Навчання |
| Копірайти: | © Бондарук І.П.,2011, 2012 ©КОІПОПК, 2013 |
| Бібліографічний опис: | Бондарук І.П. Формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії: навчально-методичний посібник / І.П. Бондарук. – Біла Церква: КОІПОПК, 2013. – 107 с. |
| Опис (реферат): | У навчально-методичному посібнику розкрито сутність поняття "критичне мислення" в психолого-педагогічній літературі, наведено характеристики й ознаки, що відрізняють критичне мислення від інших його типів, проаналізовано можливості шкільного курсу історії у формуванні критичного мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором визначено методичні умови формування критичного мислення учнів у процесі навчання історії; наведено приклади навчання учнів стратегіям критичного мислення у відповідності до змісту історичного матеріалу, подано їх характеристику та методичні рекомендації щодо залучення вчителем школярів до діяльності з опанування чи використання стратегій розвитку критичного мислення у процесі навчання історії. Стане в нагоді вчителям суспільствознавчих предметів, які прагнуть до запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, викладачам вищих навчальних закладів і системи післядипломної педагогічної освіти. |
| Ідентифікатор: | UID-626 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/626 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
| Переглядів: | 559
|
