Роль професійно-педагогічних задач учителя музичного мистецтва в контексті самоосвіти
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/125
Прев'ю: |
![]() |
Назва ENG: | The role of professional teaching objectives of music teachers in the context of self-education |
Назва RUS: | Роль профессионально-педагогических задач учителя музыки в контексте самообразования |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2013 |
Тип матеріалу: | Стаття з журналу |
Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2013, № 7 (33) |
Опис (реферат): | У статті проаналізовано роль професійно-педагогічних задач у професійній діяльності вчителя як наукову проблему, розкрито зміст поняття «професійно-педагогічна задача вчителя музичного мистецтва», визначено роль професійно-педагогічних задач у структурі самоосвітньої діяльності, запропоновано новий тип спеціальних професійно-орієнтованих задач учителів музичного мистецтва: художньо-естетичного та мистецько-педагогічного напряму, спрямованих на вдосконалення самоосвітніх мистецьких умінь на основі реалізації основних видів музичної діяльності, виділено типологію професійно-педагогічних задач у педагогічній діяльності вчителя. |
Ключові слова: | задача, пізнавальна задача, професійно-педагогічна задача, алгоритмічний підхід, евристичний підхід, самоосвітня діяльність, пізнавальні мистецько-педагогічні задачі, типологія, рушійні сили самоосвіти |
Ідентифікатор: | UID-125 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/125 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
УДК: 371.14: 78 (07); | |
Переглядів: | 149
![]() |