Роль професійно-педагогічних задач учителя музичного мистецтва в контексті самоосвіти
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/125
| Прев'ю: |
|
| Назва ENG: | The role of professional teaching objectives of music teachers in the context of self-education |
| Назва RUS: | Роль профессионально-педагогических задач учителя музыки в контексте самообразования |
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2013 |
| Тип матеріалу: | Стаття з журналу |
| Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
| Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2013, № 7 (33) |
| Опис (реферат): | У статті проаналізовано роль професійно-педагогічних задач у професійній діяльності вчителя як наукову проблему, розкрито зміст поняття «професійно-педагогічна задача вчителя музичного мистецтва», визначено роль професійно-педагогічних задач у структурі самоосвітньої діяльності, запропоновано новий тип спеціальних професійно-орієнтованих задач учителів музичного мистецтва: художньо-естетичного та мистецько-педагогічного напряму, спрямованих на вдосконалення самоосвітніх мистецьких умінь на основі реалізації основних видів музичної діяльності, виділено типологію професійно-педагогічних задач у педагогічній діяльності вчителя. |
| Ключові слова: | задача, пізнавальна задача, професійно-педагогічна задача, алгоритмічний підхід, евристичний підхід, самоосвітня діяльність, пізнавальні мистецько-педагогічні задачі, типологія, рушійні сили самоосвіти |
| Ідентифікатор: | UID-125 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/125 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
| УДК: 371.14: 78 (07); | |
| Переглядів: | 156
|
