Вимоги до індивідуальності педагога в контексті самоосвіти
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/119
Прев'ю: |
![]() |
Назва ENG: | Requirements for teacher individuality in the context of self-education |
Назва RUS: | Требования к индивидуальности учителя в контексте самообразования |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2013 |
Тип матеріалу: | Стаття з журналу |
Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Педагогічний альманах 2013 Випуск 20 |
Опис (реферат): | У статті здійснено огляд вимог до індивідуальності вчителя як психолого-педагогічної передумови підвищення ефективності професійної самоосвітньої діяльності, побудовано cтруктуру ефективної самоосвітньої діяльності сучасного вчителя. Розглянуто самоосвітню діяльність педагога як аспект духовного розвитку особистості, складову самовдосконалення. Здійснено ретроспективний аналіз педагогічних концепцій самоосвіти учителів, виділено пріоритетні інтегральні якості індивідуальності учителя, що змінювалися в умовах розвитку педагогічної науки. Створено класифікацію складових ефективної самоосвітньої діяльності сучасного вчителя. |
Ключові слова: | освітні стандарти, самоосвіта, індивідуальність, самопізнання, самовдосконалення, самонавчання, вимоги, вчитель, творчість, індивідуальність |
Ідентифікатор: | UID-119 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/119 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
УДК: 370.7; | |
Переглядів: | 109
![]() |