Мотиваційна сфера самоосвітньої діяльності вчителів музики в системі післядипломної освіти
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/143
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2012 |
Тип матеріалу: | Стаття з журналу |
Тематика: | Самоосвітня діяльність вчителів |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Проблеми підготовки сучасного вчителя № 6 (Ч. 2), 2012 |
Опис (реферат): | У статті розкрито питання мотиваційної сфери самоосвітньої діяльності вчителів музики у системі післядипломної педагогічної освіти, класифікації видів мотивів; охарактеризовано типологію самоосвітньої діяльності педагогів залежно від стажу педагогічної діяльності; представлено перелік самоосвітніх умінь педагогів для забезпечення реалізації засад безперервної освіти. |
Ключові слова: | самоосвітня діяльність, мотиваційна сфера, потреби, класифікація видів мотивів, рефлексія, самоосвітня культура, освіта дорослих |
Ідентифікатор: | UID-143 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/143 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін |
УДК: 371.14:78(07); | |
Переглядів: | 114
![]() |