eIRAISE
  • Перегляд
    • Колекції / Розділи
    • Типи матеріалів
    •   Перегляд матеріалів:
    • За датою публікації
    • За авторами
    • За назвою
    • За тематикою
    • Топ
    • Статистика
  • Довідка Довідка
  • Більше
    • Про систему
    • Підписатись на оновлення
    • Написати нам
    • Вхід
Головна » Стаття » Стаття з фахового видання

Рік
Назва матеріалу
Автор/Укладач
Тематика
Прев'ю
Деталі
2018
Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Дишлева Ірина Миколаївна, Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна

Інноваційна робота, Початкова освіта, Психологія, Психологія управління
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Осадчий І. Г., Шевченко А. М., Дишлева І. М. Психолого-педагогічні аспекти готовності педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Автор(и): Дишлева Ірина Миколаївна, Осадчий Іван Григорович, Шевченко Антоніна Михайлівна
Рік: 2018
Відсутнє зображення
Обґрунтовано психолого-педагогічні аспекти готовності педа­гогіч­них працівників до здійснення інноваційної освітньої діяльності в умовах реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Представ­лено результати здійсненого діагностичного дослідження на основі розробленої анкети. Визначено напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів.

The authors substantiate psychological and pedagogical aspects of educators' readiness for innovative educational activities in conditions of project realization of the State standard of primary general education. The article presents the results of diagnostic study of educators based on the questionnaire.

In the course of the study it has been defined that readiness of educators for innovative educational activities in conditions of project realization of the State standard of primary general education is determined by the following psychological and pedagogical aspects: favorable and comfortable conditions for teachers (financial, organizational, psychological, methodical and developing) to carry out innovative educational activity; acquiring knowledge of theoretical basis of innovative educational activities; conversance as for peculiarities of innovative educational process organization; efficient teaching staff competency in using tools for providing innovative training; methodical support of pedagogical activity and approbation of new teaching materials for innovative educational process.

The directions of psychological and pedagogical accompaniment of innovative educational activities of educators are revealed: scientific consulting; providing methodical assistance, carrying out educational and methodical events (conferences, round tables, workshops, open sessions, meetings of creative groups, methodological associations etc.) and the Internet communication (informational pages, chats, blogs, virtual professional communities, etc.); the use of economic, creative, resource and status methods to enhance the motivation for innovative educational activities.

Ключові слова: інноваційна освітня діяльність, готовність педагогічних працівників до інноваційної освітньої діяльності, напрями психолого-педагогічного супроводження інноваційної освітньої діяльності педагогів, innovative educational activities; readiness of educators for innovative educational activities; directions of psychological and pedagogical accompaniment of innovative educational activities
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти

Перейти до матеріалу
2017
Методы организации наблюдения за окружающим миром и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства у младших школьников

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Методы организации наблюдения за окружающим миром и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства у младших школьников

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2017
Відсутнє зображення
В статье рассматриваются методы организации процесса наблюдения за объектами и явлениями окружающего мира, а также эстетического восприятия произведений изобразительного искусства с целью формирования у младших школьников эстетического отношения к окружающему миру средствами изобразительного искусства. Описаны методы работы, способствующие формированию у младшего школьника эстетических чувств, эмоций, представлений, отношения к окружающему миру. Даны рекомендации по организации процесса наблюдения за объектами и явлениями окружающего мира и эстетического восприятия произведений изобразительного искусства.

Ключові слова: эстетическое отношение; младшие школьники; процесс наблюдения; эстетическое восприятие; средства изобразительного искусства, aesthetic attitude; younger schoolchildren; observation process; aesthetic perception; means of fine arts
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Естетичне ставлення молодших школярів до навколишнього світу: методи формування

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво, Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Естетичне ставлення молодших школярів до навколишнього світу: методи формування

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
Статтю присвячено проблемі естетичного ставлення до навколишнього світу учнів початкової школи в процесі образотворчої діяльності. Автор пропонує групи методів, що сприяють формуванню такого ставлення в молодших школярів, для застосовування на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі Розкрито окремі методи: комунікативна атака, доведення та переконування, долання перешкод, делегування, закріплення позитивного враження та їх прийоми; наведено приклади застосування цих методів на уроках образотворчого мистецтва з використанням завдань авторського підручника «Образотворче мистецтво» для 1-4-х класів

Ключові слова: естетичне ставлення до навколишнього світу, молодші школярі, методи мотивації
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу
2016
Проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек у Київській області

Зініченко Лариса Василівна

Бібліотечна справа
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек у Київській області

Автор(и): Зініченко Лариса Василівна
Рік: 2016
Відсутнє зображення
В статті розкрито частину бібліотечної роботи щодо проведення місячника шкільних бібліотек

Ключові слова: Бібліотека, бібліотечна робота, конкурси, виставки, огляди-презентації
Тип матеріалу: Стаття з фахового видання
Колекція: Бібліотека

Перейти до матеріалу
2015
Програма семінару-тренінгу «Основи педагогічного оцінювання та правила адміністрування моніторингових досліджень” в умовах закладу післядипломної педагогічної освіти

Дем’яненко Олена Олександрівна

Освітні вимірювання
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Програма семінару-тренінгу «Основи педагогічного оцінювання та правила адміністрування моніторингових досліджень” в умовах закладу післядипломної педагогічної освіти

Автор(и): Дем’яненко Олена Олександрівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
Матеріал презентує досвід підготовки спеціалістів з освітніх вимірювання та експертної діяльності в межах освіти регіону. Описано зміст і структурні особливості програми навчання педагогічних працівників за напрямом.

Ключові слова: підготовка кадрів у галузі освітніх вимірювань, програма тренінгу, педагогічне оцінювання, моніторинг якості освіти
Тип матеріалу: Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філософії освіти та управління

Перейти до матеріалу
2015
Комплекс мистецтв у формуванні уявлень про світ у молодших школярів

Власова Валерія Гаврилівна

Мистецтво, Початкова освіта
Відсутнє зображення
Опис

Опис матеріалу

Комплекс мистецтв у формуванні уявлень про світ у молодших школярів

Автор(и): Власова Валерія Гаврилівна
Рік: 2015
Відсутнє зображення
У статті обгрунтовано теоретичні підходи до формування уявлень про світ учнів початкових класів у використанні комплексу мистецтв на уроках образотворчого мистецтва та в позаурочний час. Ефективним засобом формування уявлень про свгг у дітей в школі є мистецтво, що стимулює учнів розмірковувати на мистецькі теми і сприяє їхньому творчому розвитку. Представлено приклади спеціально розроблених завдань, ігрових ситуацій, задопомогою яких учителі можуть впливати на світоглядну сферу учнів - розширювати та поглиблювати їхні уявлення про світ.
В статье обоснованы теоретические подходы к формированию представлений о мире учеников начальной школы при использовании комплекса искусств на уроках изобразительного искусства и во внеурочное время. Эффективным способом формирования представлений о мире у детей является искусство, оно стимулирует учеников размышлять на темы искусства и способствует творческому развитию. Представлены примеры специально разработанных заданий, с помощью которых учителя могут влиять на мировоззренческую сферу учеников, расширяя и углубляя их представления о мире.
Theoretical approaches to formation of primary schoolchildren’s conception of the world by using the system of the arts at art lessons of and extra-curriculum activities have been proved in the article. Art is an efficient resource of formation of children’s conception of the world and it encourages them to think about the art as well as it promotes the creative development. The examples of special tasks that help teachers to influence on schoolchildren’s world outlook extending their conception of the world have been presented.

Ключові слова: уявлення про світ, молодші школярі, комплекс мистецтв, формирование представлений о мире, младшие школьники, комплекс искусств, conception of the world, system of arts, primary schoolchildren’s
Тип матеріалу: Стаття, Стаття з фахового видання
Колекція: Кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Перейти до матеріалу

На сторінці записів - 6

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Повідомити про помилку

Відправити помилку на обробку

Посилання на сторінку:

https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%83/stattya-z-fahovogo-vydannya
Всі поля обов'язкові для заповнення!










Авторські права © 2016 - 2021 Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Репозитарій працює на: HTML 5, Bootstrap, Wordpress, Google. Тема та движок репозитарію - Віталій Ткач

Зворотній зв’язок (лист до адміністратора)
Навантаження на сервер
version 0.16.1025 beta список змін (changelog)
Ваш IP: 184.72.102.217