Сучасні підходи до врахування типів (інноваційний, традиційний) та рівня організаційного розвитку у формуванні організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/714
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2015 |
Тип матеріалу: | Стаття |
Тематика: | Психологія управління |
Опис (реферат): | У статті на основі емпіричного дослідження виявлено взаємозв’язок між чинниками мезорівня (тип навчального закладу, рівень організаційного розвитку навчального закладу) та рівнем розвитку організаційної культури. Проаналізовано зв’язки між типом загальноосвітніх навчальних закладів (інноваційний, традиційний), рівнем організаційного розвитку та рівнем розвитку компонентів («робота», «комунікації», «управління», «мотивація і мораль»), типів («влада», «завдання», «особистість», «ролі»), «реальних» і «бажаних» типів організаційної культури («кланова», «адхократична», «ринкова», «ієрархічна»). |
Ключові слова: | організаційна культура; компоненти організаційної культури; типи організаційної культури; розвиток організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів; чинники організаційної культури |
Ідентифікатор: | UID-714 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/714 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
УДК: 159. 9.019.3:130.2; | |
Переглядів: | 132
![]() |