Компетентнісний підхід до підготовки асистентів-учителів для роботи в інклюзивних класах
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/711
| Прев'ю: |
|
| Автори / укладач(і): | |
| Рік публікації: | 2015 |
| Тип матеріалу: | тези конференції |
| Тематика: | Спеціальна педагогіка |
| Опис (реферат): | Розглядаються основні аспекти професійної педагогічної підготовки асистентів учителів до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби: реалізація програмно-методичного комплексу у курсовий період та диференційовані форми підвищення кваліфікації у міжкурсовий період. In the article the basic aspects of professional pedagogical preparation of assistants teachers to work with children with the special educational necessities are exposed: realization of program-methodical complex in a course period and differentiated forms of the in-plant training in an intercourse period. |
| Ключові слова: | професіограма, програмно-методичний комплекс, компетентність, професійна компетентність асистентів учителів, компетентнісний підхід, інклюзія, professiogram, program-methodical complex, competence, professional competence of assistants teachers, competence approach, inclusion |
| Ідентифікатор: | UID-711 |
| URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/711 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
| Колекції: | Кафедра педагогіки і психології дошкільної і початкової освіти |
| УДК: 378.4 (494); | |
| Переглядів: | 147
|
