Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як педагогічна умова формування творчої активності вихованців позашкільних навчальних закладів
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/493
Прев'ю: |
![]() |
Назва ENG: | Subject-to-subject personality focused interaction as the pedagogical condition of forming creative activity the pupils of extrascoolastic educational establishments |
Назва RUS: | Субъект-субъектное взаимодействие как педагогическое условие формирования творческой активности воспитанников внешкольных учебных заведений |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2008 |
Тип матеріалу: | Стаття наукова |
Тематика: | Позашкільна освіта |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
Електронне наукове фахове видання "Народна освіта" Посилання Випуск №1(4), 2008 р. |
Опис (реферат): | Статтю присвячено питанню суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між вихованцями та педагогічними працівниками позашкільних навчальних закладів як педагогічній умові їхнього творчого розвитку. Розкрито психолого-педагогічні особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах позашкільного навчально-виховного процесу, теоретичні аспекти формування творчої активності вихованців у зазначеному процесі. |
Ключові слова: | формування творчої активності, позашкільний навчально-виховний процес, особистісно зорієнтована освіта, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інтимно-особистісне спілкування |
Ідентифікатор: | UID-493 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/493 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Кафедра філософії освіти та управління |
УДК: 374. 1 (048); | |
Переглядів: | 270
![]() |