Упровадження музейної педагогіки як інноваційної освітньої технології на заняттях історії та в позакласній роботі
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/1136
Прев'ю: |
![]() |
Автори / укладач(і): | |
Рік публікації: | 2020 |
Тип матеріалу: | Посібник, Посібник методичний |
Тематика: | Педагогіка музейна |
Видавець/Журнал/ Газета/№ : |
КОІПОПК, 2020 |
Копірайти: | © Білоцький М.М.,Рокицька О.Д., © КОІПОПК, 2020 |
Бібліографічний опис: | Упровадження музейної педагогіки як інноваційної освітньої технології на заняттях історії та в позакласній роботі: методичний посібник / упор. М. М. Білоцький, О. Д. Рокицька. – Біла Церква: КНЗ КОР "КОІПОПК", 2020. – 250 с. |
Опис (реферат): | У посібнику розкрито питання музейної педагогіки як інноваційної освітньої технології, спрямованої на розвиток освіченої й культурної особистості, національно свідомої, патріота своєї Вітчизни. Запропоновано методичні розробки уроків історії, позаурочних заходів із застосуванням елементів музейної педагогіки, що сприяє ефективному засвоєнню знань, формуванню учня як особистості . Видання призначене для вчителів історії, керівників гуртків, педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти та педагогічних працівників закладів позашкільної освіти. |
Ідентифікатор: | UID-1136 |
URI: | https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/1136 (URI - Уніфікований ідентифікатор ресурсу) |
Колекції: | Бібліотека |
Переглядів: | 51
![]() |