Автор аналізує поняття "педагогічна майстерність", узагальнює ознаки творчої людини, формулює систему умов для розвитку творчості в педагогічної діяльності. В статті характеризується типологія творчого вчителя.
Ключові слова:
педагогічна майстерність, креативність, ознаки творчої людини, типологія творчої особистості, детермінованість місця діяльності
Тип матеріалу: Стаття наукова Колекція: Кафедра філософії освіти та управління
У статті виявлено систему умов для неперервної післядипломної освіти вчителів, формування педагогічної майстерності та професійної культури. Доведено ефективність використання систем дистанційного навчання з метою підвищення педагогічної майстерності.
Статтю присвячено питанню суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між вихованцями та педагогічними працівниками позашкільних навчальних закладів як педагогічній умові їхнього творчого розвитку. Розкрито психолого-педагогічні особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах позашкільного навчально-виховного процесу, теоретичні аспекти формування творчої активності вихованців у зазначеному процесі.
Ключові слова:
формування творчої активності, позашкільний навчально-виховний процес, особистісно зорієнтована освіта, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інтимно-особистісне спілкування
Тип матеріалу: Стаття наукова Колекція: Кафедра філософії освіти та управління